kleedkamers en WCs

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Kilian

Re: kleedkamers en WCs

Bericht door Kilian »

Mark schreef: Op mijn werk heb ik ook een locker gekregen bij de dames kleedkamer. Niemand kijkt raar op.

Jammer vind ik dat.
ik snap niet dat je niet raar aangekeken wordt,, als je niet op dit forum had gezeten en ik was je tegen gekomen was ik er gewoon vanuit gegaan dat je een jongen was, gezien je profiel foto.
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
Laurens2

Bericht door Laurens2 »

TKD_Kili schreef:ik snap niet dat je niet raar aangekeken wordt,, als je niet op dit forum had gezeten en ik was je tegen gekomen was ik er gewoon vanuit gegaan dat je een jongen was, gezien je profiel foto.
Dankje Kilian, wat een lieve mensen hier (zoals altijd :) ) Het is gewoon zo gemixt. Mensen die dan meid tegen me zeggen terwijl sommige weer denken dat ik een jongen ben. Misschien ligt het aan mijn stem, ik weet het niet. Vandaag riep een vrouw tegen mijn hond "ga maar weer gauw terug naar je vrouwtje". Dus toen wist ik het ook weer :roll:
Kilian

Bericht door Kilian »

laatst had ik taekwondo training en dan heb je van die taekwondo pakken waar al je vrouwelijke kanten extra in benadrukt worden :(, ik voelde me ff niet lekker had iets van een griepje ofzo en ging ff aan de kant zitten en toen vroeg zo'n vrouw aan mn vader: wat is er met die jongen?
ik hartstikke blij dat ik zelfs dan niet altijd aan word gezien als meisje maar mn vader kon er niet om lachen -_-" hij vind t maar niks
Fay

Bericht door Fay »

Hoi

Een plus een een min in je verhaal

Geef je vader de tijd om te wennen aan je situatie, je kan hem ook lastig dwingen natuurlijk, het kost ouders nu eenmaal vaak moeite, het is ook nogal wat

Joyy
Daniel

Bericht door Daniel »

Ik zit nu in de situatie dat ik op school door onbekenden erkend wordt als man, maar ik ben naar de leraren en m'n vrienden nog een vrouw. Nu krijg ik hele rare blikken als ik naar de meiden-wc ga maar als ik naar de jongens wc ga dan is dat heel raar naar m'n vrienden toe.
De oplossing is een coming out, maar ik ben nog niet zo ver, het gaat allemaal vééééél te snel. Dus nu nog maar even awkward/niet naar de wc xD.
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
Kilian

Bericht door Kilian »

zit ook in zo'n probleem wapipap,
laatst liep ik heel sneaky (onder de les) de wc uit .. staat daar zo'n brugwup mij aan te kijken,, begint ze kei hard me uit te lachen
:( maargoed.. we moeten t nog maar ff doorstaan ;)
Harro

Bericht door Harro »

Tja, ik ben ook al een paar keer bijna de damestoiletten uitgejaagd ;) Er waren collega's van me in de buurt die nog van niets weten, dus ik kon niet de herentoiletten in
Kilian

Bericht door Kilian »

eigenlijk mogen we dit positief bekijken.. ze zien ons niet als vrouwen. dat ze raar kijken en ons uit lachen is wat minder maar dan zie je er wel passabel uit ;)
Paul

Bericht door Paul »

Lastige kwestie wel, ik dub ook steeds over what to do.
Als ik in neutrale kleding loop, g aik naar het damestoilet, maar ben ik enigzins mannelijk gekleed, dan ga ik naar het herentoilet, maar ook weer niet overal.
Ik denk dat het makkelijker gaat worden als ik eenmaal hormonen ga krijgen :)
Harro

Bericht door Harro »

Klopt TKD_Kili, na zo'n opmerking of voorval kan mijn dag niet meer stuk, haha