ik snap niet dat je niet raar aangekeken wordt,, als je niet op dit forum had gezeten en ik was je tegen gekomen was ik er gewoon vanuit gegaan dat je een jongen was, gezien je profiel foto.Mark schreef: Op mijn werk heb ik ook een locker gekregen bij de dames kleedkamer. Niemand kijkt raar op.
Jammer vind ik dat.
kleedkamers en WCs
-
Kilian
Re: kleedkamers en WCs
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
-
Laurens2
Dankje Kilian, wat een lieve mensen hier (zoals altijdTKD_Kili schreef:ik snap niet dat je niet raar aangekeken wordt,, als je niet op dit forum had gezeten en ik was je tegen gekomen was ik er gewoon vanuit gegaan dat je een jongen was, gezien je profiel foto.
-
Kilian
laatst had ik taekwondo training en dan heb je van die taekwondo pakken waar al je vrouwelijke kanten extra in benadrukt worden
, ik voelde me ff niet lekker had iets van een griepje ofzo en ging ff aan de kant zitten en toen vroeg zo'n vrouw aan mn vader: wat is er met die jongen?
ik hartstikke blij dat ik zelfs dan niet altijd aan word gezien als meisje maar mn vader kon er niet om lachen -_-" hij vind t maar niks
ik hartstikke blij dat ik zelfs dan niet altijd aan word gezien als meisje maar mn vader kon er niet om lachen -_-" hij vind t maar niks
-
Fay
Hoi
Een plus een een min in je verhaal
Geef je vader de tijd om te wennen aan je situatie, je kan hem ook lastig dwingen natuurlijk, het kost ouders nu eenmaal vaak moeite, het is ook nogal wat
Joyy
Een plus een een min in je verhaal
Geef je vader de tijd om te wennen aan je situatie, je kan hem ook lastig dwingen natuurlijk, het kost ouders nu eenmaal vaak moeite, het is ook nogal wat
Joyy
-
Daniel
Ik zit nu in de situatie dat ik op school door onbekenden erkend wordt als man, maar ik ben naar de leraren en m'n vrienden nog een vrouw. Nu krijg ik hele rare blikken als ik naar de meiden-wc ga maar als ik naar de jongens wc ga dan is dat heel raar naar m'n vrienden toe.
De oplossing is een coming out, maar ik ben nog niet zo ver, het gaat allemaal vééééél te snel. Dus nu nog maar even awkward/niet naar de wc xD.
De oplossing is een coming out, maar ik ben nog niet zo ver, het gaat allemaal vééééél te snel. Dus nu nog maar even awkward/niet naar de wc xD.
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
-
Kilian
zit ook in zo'n probleem wapipap,
laatst liep ik heel sneaky (onder de les) de wc uit .. staat daar zo'n brugwup mij aan te kijken,, begint ze kei hard me uit te lachen
maargoed.. we moeten t nog maar ff doorstaan 
laatst liep ik heel sneaky (onder de les) de wc uit .. staat daar zo'n brugwup mij aan te kijken,, begint ze kei hard me uit te lachen
-
Harro
Tja, ik ben ook al een paar keer bijna de damestoiletten uitgejaagd
Er waren collega's van me in de buurt die nog van niets weten, dus ik kon niet de herentoiletten in
-
Kilian
eigenlijk mogen we dit positief bekijken.. ze zien ons niet als vrouwen. dat ze raar kijken en ons uit lachen is wat minder maar dan zie je er wel passabel uit 
-
Paul
Lastige kwestie wel, ik dub ook steeds over what to do.
Als ik in neutrale kleding loop, g aik naar het damestoilet, maar ben ik enigzins mannelijk gekleed, dan ga ik naar het herentoilet, maar ook weer niet overal.
Ik denk dat het makkelijker gaat worden als ik eenmaal hormonen ga krijgen
Als ik in neutrale kleding loop, g aik naar het damestoilet, maar ben ik enigzins mannelijk gekleed, dan ga ik naar het herentoilet, maar ook weer niet overal.
Ik denk dat het makkelijker gaat worden als ik eenmaal hormonen ga krijgen
-
Harro
Klopt TKD_Kili, na zo'n opmerking of voorval kan mijn dag niet meer stuk, haha