Veel ECHTE heteromannen willen ook niet in zee gaan met iemand die iets wil wat zij niet willen.mevrouwgriezel schreef:
Natuurlijk ga ik niet in zee met mannen die iets willen wat ik niet wil. Dat was nou juist het hele punt....hoe kom je daar tijdig achter ?
Nl een 'echte', '100% vrouw' die een (tamelijk)(uitgebreid) verleden als man heeft, want als jongetje geboren.
Die ECHTE heteromannen hebben het volste recht om te weten met wie ze precies in zee gaan.
Zoals een post op TS (met XY chromosomen en een prostaat oa) het recht claimt om als vrouw gezien te worden, zo heeft de ECHTE heteroman óók het recht om zijn seksuele identiteit en voorkeur in tact te laten houden.
Zij is NIET als meisje geboren maar hij WEL als (echte) hetero.
Of moet ie dat maar gewoon terzijde schuiven ter wille van de meerdere eer en glorie van een post op?
Beetje erg egoistisch én erg disrespectvol. Ontluisterend zelfs.
This is sooooo very true!!zo zijn er ook veel mannen die geen enkele moeite hebben hun trans of travestie neigingen te verzwijgen tot ze genoeg krediet hebben opgebouwd bij die TS OF biovrouw !
Hoe vaak ik in tv docu's heb horen vertellend dat manlief zijn tv of zelfs ts neigingen pas VEEL later aan vrouwlief opbiecht....dat is zo ongeveer het standaardverhaal.
+1! En oh wee als je er het niet mee eens bent....dan is de betrokkene opeens narrowminded, ouderwets, houdt niet echt van die persoon enzenzenz.Blijkbaar is het belazeren van een partner op die wijze de normaalste zaak van de wereld voor dat soort mannen en exmannen (zo blijkt).
Zich kunnen inleven in anderen is een trekje wat heeeeeeeeeeeeeeel erg weinig bij (ex hetero) MTF voorkomt. Het is ik! ik! ik!Das het voordeel van 100% vrouw zijn...niet meer in hoeven zien dat je op een bepaalde manier wel degelijk heel mannelijk bent...
Net zoals bij veel heteromannen idd....die kunnen zich soms (ook!) als een verwend, egoistisch kind gedragen