Wat vinden jullie?

Slim! Goed afkijken inderdaadMarica schreef: 12 dec 2020, 06:50 Voor de vrouwelijke houding in het dagelijks leven heb ik mijn ogen flink de kost gegeven vanaf terrasjes.
Dat overcompenseren zorgt ervoor dat je eigenlijk nog meer opvalt dan je zou willen. Het is overigens wel een logische reactie, want je dénkt ook iets te moeten compenseren. Terwijl hoeveel cis-vrouwen en -mannen zijn zoals je probeert te zijn? Hoe vaak men over transvrouwen wel niet zeggen dat ze te mannelijk lopen. Alsof alle cis-vrouwen lopen alsof ze op de catwalk lopen, haha. In mijn familie in ieder geval verre van!Merlijn schreef: 15 dec 2020, 08:59 Ik herken de zorgen over je houding. Zelf heb ik soms de neiging om over te gaan compenseren, dus in mijn geval dan extra mannelijk te gaan zitten. Na een tijdje bedacht ik me echter dat het helemaal niet lekker zat. Nu zit ik weer zoals ik dat fijn vind. Hopelijk lukt het je om je er, vooral in je eigen omgeving, niet al te druk over te maken en lekker te zitten zoals voor jou comfortabel voelt.