Als ik me 's ochtends geschoren heb, is er in de loop van de middag al beharing zichtbaar

Hoe gaan jullie daarmee om?
Gaat het om gezichtsbeharing, dan zorgen dat je een goed mesje hebt. Nog voordat je foundation smeert dan oranje concealer erop. Geloof me, dat werkt.mariannevanh schreef: 24 dec 2020, 20:49 Ik ben op zoek naar een manier om (groei van) lichaamsbeharing tegen te gaan.
Als ik me 's ochtends geschoren heb, is er in de loop van de middag al beharing zichtbaar![]()
Hoe gaan jullie daarmee om?
Hè? Echt niet? Wow, shit.Marica schreef: 27 dec 2020, 10:53 Lichaamsbeharing van borst, buik etc verwijderen wordt helaas niet vergoed.
Bij mij eigenlijk niet neeDelicateFlower schreef: 27 dec 2020, 12:41Wordt je lichaamsbeharing ook niet minder door de hormonen? Zoals op de borst, buik en achterwerk?Marica schreef: 27 dec 2020, 10:53 Lichaamsbeharing van borst, buik etc verwijderen wordt helaas niet vergoed.
Bij mij is alles zo goed als verdwenen, dus je kan er geen peil op trekken.DelicateFlower schreef: 27 dec 2020, 12:41
Wordt je lichaamsbeharing ook niet minder door de hormonen? Zoals op de borst, buik en achterwerk?