Ik ben op zoek naar een manier om (groei van) lichaamsbeharing tegen te gaan.
Als ik me 's ochtends geschoren heb, is er in de loop van de middag al beharing zichtbaar
Hoe gaan jullie daarmee om?
lichaamsbeharing
-
-
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Re: lichaamsbeharing
Ik heb blijkbaar mazzel. Vroeger hield ik het 1x per week bij, maar sinds ik aan de hormonen ben begonnen is dat niet meer nodig, ik haal hier en daar een keer per maand nog wat weg, maar dat is het dan ook wel.
Irene
-
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Helaas ben ik veroordeeld tot pijn en ongemak als ik van die haartjes afgeholpen wil worden.
Lichaamsbeharing van borst, buik etc verwijderen wordt helaas niet vergoed. En daar is dus nog een hoop wewrk te verzetten om dat wel vergoed te krijgen. Misschien de verantwoordelijke minister spammen.?
Lichaamsbeharing van borst, buik etc verwijderen wordt helaas niet vergoed. En daar is dus nog een hoop wewrk te verzetten om dat wel vergoed te krijgen. Misschien de verantwoordelijke minister spammen.?
Laatst gewijzigd door Marica op 27 dec 2020, 10:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Jeg er Marica, jeg er en kvinne som nå bor i Norge, med sin vakre kone Karen.
-
Gaat het om gezichtsbeharing, dan zorgen dat je een goed mesje hebt. Nog voordat je foundation smeert dan oranje concealer erop. Geloof me, dat werkt.mariannevanh schreef: 24 dec 2020, 20:49 Ik ben op zoek naar een manier om (groei van) lichaamsbeharing tegen te gaan.
Als ik me 's ochtends geschoren heb, is er in de loop van de middag al beharing zichtbaar
Hoe gaan jullie daarmee om?
Voor lichaamsbeharing kan ik niets anders zeggen dan epileren
-
Hè? Echt niet? Wow, shit. Good to know...Marica schreef: 27 dec 2020, 10:53 Lichaamsbeharing van borst, buik etc verwijderen wordt helaas niet vergoed.
Wordt je lichaamsbeharing ook niet minder door de hormonen? Zoals op de borst, buik en achterwerk?
-
Bij mij eigenlijk niet neeDelicateFlower schreef: 27 dec 2020, 12:41Wordt je lichaamsbeharing ook niet minder door de hormonen? Zoals op de borst, buik en achterwerk?Marica schreef: 27 dec 2020, 10:53 Lichaamsbeharing van borst, buik etc verwijderen wordt helaas niet vergoed.
-
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Bij mij is alles zo goed als verdwenen, dus je kan er geen peil op trekken.DelicateFlower schreef: 27 dec 2020, 12:41
Wordt je lichaamsbeharing ook niet minder door de hormonen? Zoals op de borst, buik en achterwerk?
Irene
-
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Dat is het nu net. Als je pech hebt kost het je veel geld.
Jeg er Marica, jeg er en kvinne som nå bor i Norge, med sin vakre kone Karen.
-
Op Groupon heb je eigenlijk permanent acties van beautystudio's door heel Nederland voor laser ontharen en dat is ook weer niet zo duur (hoewel duur natuurlijk voor iedereen anders is). https://www.groupon.nl/kortingsbonnen/laser-ontharing Wel een beetje opletten hoe betrouwbaar de studio is...
-
Dankjewel allemaal! Ik ben echt benieuwd hoe mijn lichaam gaat reageren op de hormonen...