Voor het eerst vrouwen kleding kopen.

Make-up, kleding, en zo voort
Always Eva
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jan 2021, 23:25
Gender: Geen

Re: Voor het eerst vrouwen kleding kopen.

Bericht door Always Eva »

@luciger het was ook meer bedoeld als bij wijze van spreken, mijn vrouw had ook maat XS toen ik haar pas leerde kennen, moest zelfs naar de kids afdeling voor passende kleding soms. Maar de overgrote meerderheid van de vrouwen komt niet aan die maat. Kleine vrouwen over het algemeen eerder, maar (en dit bedoel ik niet beledigend) gaan kleinere vrouwen toch al sneller naar "kindermaten". Verder wil ik best graag ruilen met je taille hoor :)
luciger
Berichten: 123
Lid geworden op: 20 jan 2021, 15:30
Gender: Trans FtM

Re: Voor het eerst vrouwen kleding kopen.

Bericht door luciger »

Ik had hem niet kwetsend opgevat, geen zorgen! Er wordt flink aan mijn buikspieren gewerkt om die taille iets te corrigeren :')
2/7/2021: wachtlijst RadboudUMC
JenniferTV
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 feb 2021, 23:45
Gender: Genderfluid

Re: Voor het eerst vrouwen kleding kopen.

Bericht door JenniferTV »

@Always Eva, ontzettend bedankt voor de goede tip! Ik zal zeker de maattabellen in de gaten gaan houden.

Mag ik je vragen waar jij je schoenen koopt? (Ik had op Wish al wat mooie schoenen in m'n mandje gelegd maar haal ze er per direct weer uit.)

Ook heb ik op Wish (vind ik) hele mooie borstprothesen gezien.. Zo'n heel geheel, zeg maar.. Het is van rubber/latex en ze ogen wat mij betreft erg mooi. Heeft iemand ervaring hiermee? (Ik weet niet zo goed hoe ik een foto daar van als voorbeeld kan toevoegen.. ben niet zo'n held zeg maar.)
JenniferTV
Berichten: 10
Lid geworden op: 12 feb 2021, 23:45
Gender: Genderfluid

Re: Voor het eerst vrouwen kleding kopen.

Bericht door JenniferTV »

@Always Eva Ik overweeg overigens ook om AliExpress te checken.. ;-)
Always Eva
Berichten: 37
Lid geworden op: 06 jan 2021, 23:25
Gender: Geen

Re: Voor het eerst vrouwen kleding kopen.

Bericht door Always Eva »

@jenniferTV Ik heb die borstprotheses ook, prima artikel (met kleeflaag die schuiven minder als je wat zweterig wordt) Voor schoenen doe ik veel bij silhouette in rotterdam. hebben ook een site maar ben er ook heen geweest, prijzen zijn redelijk en je kunt gewoon in de winkel passen, kijken ze niet gek bij, eventueel hebben ze ook kamertje achter waar je prive kunt passen.
emmy
Berichten: 33
Lid geworden op: 18 apr 2022, 20:49
Gender: Vrouw

Re: Voor het eerst vrouwen kleding kopen.

Bericht door emmy »

maar als je maat 45 hebt hebben ze daar toch maar weinig keus