kertsparty
-
Waardig_Zwaluw_Specht
kertsparty
Is er iemand van hier die ook naar deze kerst party gaat ? http://www.travestie.org/nl/index.php?b ... how&id=733" target="_blank
-
Bronzen_Heide_Hert
Re: kertsparty
Niet echt mijn ding lijkt me.
-
Braaf_Zwaan_Konijn
1 keer geweest, was meteen genezen 
Joyy
Joyy
-
Trots_Kikker_Rots
Nou ik niet,heb helemaal niks met travestie
Moet je die toegangsprijzen zien
Moet je die toegangsprijzen zien
Leuke kerst gedachten,met zon prijs verschil.De toegang
Travestie betalen €40.--, Koppels (dit zijn een man en vrouw)betalen €60.--( twee travesties zijn geen koppel en twee mannen zijn ook geen koppel ) Mannen alleen betalen €80.--, vrouwen alleen betalen €20.-- euro.
Let op : Geen pinautomaat aanwezig dus contante betaling !!
-
Braaf_Zwaan_Konijn
Maar dan hoef je niet zelf te bepalen of je (met) een koppeltje bent of niet, goeie service toch? 
-
Wild_Spreeuw_Moeras
Hoeveel zouden Roos en ik dan moeten betalen als koppel MtFs? Zijn we 2 travesties [sic], 2 mannen, of 2 vrouwen? Of misschien een man en een vrouw of een travestiet en een vrouw of een travestiet en een man? Het maakt nogal wat uit in de prijs!Travestie betalen €40.--, Koppels (dit zijn een man en vrouw)betalen €60.--( twee travesties zijn geen koppel en twee mannen zijn ook geen koppel ) Mannen alleen betalen €80.--, vrouwen alleen betalen €20.-- euro.
-
Trots_Kust_Dolfijn
lang lang geleden ooit eens geweest (toen het nog op andere locatie was, zeg maar
en mijn uiterlijk ook nog iets anders was
)
prijzen heb ik overigens ook al eens heftig bediscussieerd (ook op een zeker ander forum
en de vraag van Marissa kwam daar ook langs, meen ik mij vagelijks te herinneren.... )
prijzen heb ik overigens ook al eens heftig bediscussieerd (ook op een zeker ander forum
-
Braaf_Zwaan_Konijn
Je kan ook gewoon dat geld besteden aan een avondje uit in een leuke stad in combi met bioscoop, ik raaskal maar wat 
-
Wild_Spreeuw_Moeras
Weet je nog wat toen het antwoord was?Trots_Kust_Dolfijn schreef:lang lang geleden ooit eens geweest (toen het nog op andere locatie was, zeg maaren mijn uiterlijk ook nog iets anders was
![]()
)
prijzen heb ik overigens ook al eens heftig bediscussieerd (ook op een zeker ander forumen de vraag van Marissa kwam daar ook langs, meen ik mij vagelijks te herinneren.... )
-
Bronzen_Heide_Hert
Voor een toegansprijs die voor Marissa en mij varieert tussen de 40 en 160 euro (!) kunnen we een heel leuk avondje elders uitgaan.