kertsparty
-
Aris
kertsparty
Is er iemand van hier die ook naar deze kerst party gaat ? http://www.travestie.org/nl/index.php?b ... how&id=733" target="_blank
-
Raisa
Re: kertsparty
Niet echt mijn ding lijkt me.
-
Fay
1 keer geweest, was meteen genezen 
Joyy
Joyy
-
Venka
Nou ik niet,heb helemaal niks met travestie
Moet je die toegangsprijzen zien
Moet je die toegangsprijzen zien
Leuke kerst gedachten,met zon prijs verschil.De toegang
Travestie betalen €40.--, Koppels (dit zijn een man en vrouw)betalen €60.--( twee travesties zijn geen koppel en twee mannen zijn ook geen koppel ) Mannen alleen betalen €80.--, vrouwen alleen betalen €20.-- euro.
Let op : Geen pinautomaat aanwezig dus contante betaling !!
-
Fay
Maar dan hoef je niet zelf te bepalen of je (met) een koppeltje bent of niet, goeie service toch? 
-
hX2eDVx3
Hoeveel zouden Roos en ik dan moeten betalen als koppel MtFs? Zijn we 2 travesties [sic], 2 mannen, of 2 vrouwen? Of misschien een man en een vrouw of een travestiet en een vrouw of een travestiet en een man? Het maakt nogal wat uit in de prijs!Travestie betalen €40.--, Koppels (dit zijn een man en vrouw)betalen €60.--( twee travesties zijn geen koppel en twee mannen zijn ook geen koppel ) Mannen alleen betalen €80.--, vrouwen alleen betalen €20.-- euro.
-
Arike
lang lang geleden ooit eens geweest (toen het nog op andere locatie was, zeg maar
en mijn uiterlijk ook nog iets anders was
)
prijzen heb ik overigens ook al eens heftig bediscussieerd (ook op een zeker ander forum
en de vraag van Marissa kwam daar ook langs, meen ik mij vagelijks te herinneren.... )
prijzen heb ik overigens ook al eens heftig bediscussieerd (ook op een zeker ander forum
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Fay
Je kan ook gewoon dat geld besteden aan een avondje uit in een leuke stad in combi met bioscoop, ik raaskal maar wat 
-
hX2eDVx3
Weet je nog wat toen het antwoord was?Arike schreef:lang lang geleden ooit eens geweest (toen het nog op andere locatie was, zeg maaren mijn uiterlijk ook nog iets anders was
![]()
)
prijzen heb ik overigens ook al eens heftig bediscussieerd (ook op een zeker ander forumen de vraag van Marissa kwam daar ook langs, meen ik mij vagelijks te herinneren.... )
-
Raisa
Voor een toegansprijs die voor Marissa en mij varieert tussen de 40 en 160 euro (!) kunnen we een heel leuk avondje elders uitgaan.