kertsparty

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Aris

kertsparty

Bericht door Aris »

Is er iemand van hier die ook naar deze kerst party gaat ? http://www.travestie.org/nl/index.php?b ... how&id=733" target="_blank
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Raisa

Re: kertsparty

Bericht door Raisa »

Niet echt mijn ding lijkt me.
Fay

Bericht door Fay »

1 keer geweest, was meteen genezen ;)

Joyy
Venka

Bericht door Venka »

Nou ik niet,heb helemaal niks met travestie

Moet je die toegangsprijzen zien
De toegang
Travestie betalen €40.--, Koppels (dit zijn een man en vrouw)betalen €60.--( twee travesties zijn geen koppel en twee mannen zijn ook geen koppel ) Mannen alleen betalen €80.--, vrouwen alleen betalen €20.-- euro.
Let op : Geen pinautomaat aanwezig dus contante betaling !!
Leuke kerst gedachten,met zon prijs verschil.
Fay

Bericht door Fay »

Maar dan hoef je niet zelf te bepalen of je (met) een koppeltje bent of niet, goeie service toch? ;)
hX2eDVx3

Bericht door hX2eDVx3 »

Travestie betalen €40.--, Koppels (dit zijn een man en vrouw)betalen €60.--( twee travesties zijn geen koppel en twee mannen zijn ook geen koppel ) Mannen alleen betalen €80.--, vrouwen alleen betalen €20.-- euro.
Hoeveel zouden Roos en ik dan moeten betalen als koppel MtFs? Zijn we 2 travesties [sic], 2 mannen, of 2 vrouwen? Of misschien een man en een vrouw of een travestiet en een vrouw of een travestiet en een man? Het maakt nogal wat uit in de prijs!
Arike

Bericht door Arike »

lang lang geleden ooit eens geweest (toen het nog op andere locatie was, zeg maar ;) en mijn uiterlijk ook nog iets anders was ;) ;) )

prijzen heb ik overigens ook al eens heftig bediscussieerd (ook op een zeker ander forum ;) en de vraag van Marissa kwam daar ook langs, meen ik mij vagelijks te herinneren.... )
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
Fay

Bericht door Fay »

Je kan ook gewoon dat geld besteden aan een avondje uit in een leuke stad in combi met bioscoop, ik raaskal maar wat ;)
hX2eDVx3

Bericht door hX2eDVx3 »

Arike schreef:lang lang geleden ooit eens geweest (toen het nog op andere locatie was, zeg maar ;) en mijn uiterlijk ook nog iets anders was ;) ;) )

prijzen heb ik overigens ook al eens heftig bediscussieerd (ook op een zeker ander forum ;) en de vraag van Marissa kwam daar ook langs, meen ik mij vagelijks te herinneren.... )
Weet je nog wat toen het antwoord was?
Raisa

Bericht door Raisa »

Voor een toegansprijs die voor Marissa en mij varieert tussen de 40 en 160 euro (!) kunnen we een heel leuk avondje elders uitgaan.