kertsparty

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: kertsparty

Bericht door Eva »

Echt niet ;)
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Net als Arike ben ik er geweest toen ik er anders uitzag, vaak zelfs. Maar ook de gasten zagen er anders uit en de ambiance was niet op HLBT's afgestemd. Of ingesteld... of op gericht ... Hoe zeg je dat???

Ik zal er heus nog wel een keer komen maar dan op avonden dat het 'feestje' op die doelgroep gericht is waar het de rest van het jaar op gericht is... ;)
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt, ben er een jaar of zes geleden in de zomervariant op verzoek van een vriendin een keer heengegaan, voelde me behoorlijk opgelaten,
Irene
Gwendolyn

Bericht door Gwendolyn »

Daniela schreef:Net als Arike ben ik er geweest toen ik er anders uitzag, vaak zelfs. Maar ook de gasten zagen er anders uit en de ambiance was niet op HLBT's afgestemd. Of ingesteld... of op gericht ... Hoe zeg je dat???

Ik zal er heus nog wel een keer komen maar dan op avonden dat het 'feestje' op die doelgroep gericht is waar het de rest van het jaar op gericht is... ;)
Ja dat lijkt mij ook wel wat :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

Gwendolyn

Overigens, zie ik niet in waarom er verschil in entree prijs is. TENZIJ, het niet alleen op het trav.org feest gericht is. :? maar volgens het parenclub tarief. Maar dat wordt nadrukkelijk niet aangegeven. De feest bevindt zich in die gelegenheid, voor een X aantal mensen. Dan ga je niet verschillende entree vragen. Is echter al vele malen tot den treurige bediscussieerd op trav.org.
Laatst gewijzigd door Gwendolyn op 10 dec 2012, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

;)
Jessy

Bericht door Jessy »

En wat krijg je allemaal voor dat geld? Wel een absurd prijsverschil hoor... Feesten met zo'n instelling en zo'n bedragen hoeven voor mij niet echt.
Kerst zal eerder met familie en vriendin zijn, oudejaarsavond ga ik misschien naar het holebicafé waar hier de T-avonden zijn. Schappelijke prijzen, geen inkom, en supergezellig. Meer moet dat niet zijn.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
Aris

Bericht door Aris »

prijsverschil vond ik ook al erg raar.
vroeg me alleen af of er anderen ook heen gingen om te weten te komen of het iets is.
denk dus niet dat het wat voor mij / ons zal zijn als ik zo de reacties lees
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Venka

Bericht door Venka »

Het zal wel meer zijn dan alleen een travestie avond want mannen worden eigenlijk geweerd met 80 Euro en vrouwen gelokt met 20 Euro.Het klinkt mij in de oren als een open sex avondje.
hX2eDVx3

Bericht door hX2eDVx3 »

Aafke schreef:Het zal wel meer zijn dan alleen een travestie avond want mannen worden eigenlijk geweerd met 80 Euro en vrouwen gelokt met 20 Euro.Het klinkt mij in de oren als een open sex avondje.
Ik zou wel bang zijn dat mannen die die 80 euro wel betalen daar ook iets voor verwachten..
Fay

Bericht door Fay »

Dat is geloof ik ook deels de insteek, boven in het gebouw is er een aparte ruimte voor allerlei lichamelijke handelingen

Joyy