kertsparty
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
-
Anon20180501
Re: kertsparty
Net als Arike ben ik er geweest toen ik er anders uitzag, vaak zelfs. Maar ook de gasten zagen er anders uit en de ambiance was niet op HLBT's afgestemd. Of ingesteld... of op gericht ... Hoe zeg je dat???
Ik zal er heus nog wel een keer komen maar dan op avonden dat het 'feestje' op die doelgroep gericht is waar het de rest van het jaar op gericht is...
Ik zal er heus nog wel een keer komen maar dan op avonden dat het 'feestje' op die doelgroep gericht is waar het de rest van het jaar op gericht is...
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt, ben er een jaar of zes geleden in de zomervariant op verzoek van een vriendin een keer heengegaan, voelde me behoorlijk opgelaten,
Irene
-
Gwendolyn
Ja dat lijkt mij ook wel watDaniela schreef:Net als Arike ben ik er geweest toen ik er anders uitzag, vaak zelfs. Maar ook de gasten zagen er anders uit en de ambiance was niet op HLBT's afgestemd. Of ingesteld... of op gericht ... Hoe zeg je dat???
Gwendolyn
Overigens, zie ik niet in waarom er verschil in entree prijs is. TENZIJ, het niet alleen op het trav.org feest gericht is.
Laatst gewijzigd door Gwendolyn op 10 dec 2012, 19:59, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Anon20180501
-
Jessy
En wat krijg je allemaal voor dat geld? Wel een absurd prijsverschil hoor... Feesten met zo'n instelling en zo'n bedragen hoeven voor mij niet echt.
Kerst zal eerder met familie en vriendin zijn, oudejaarsavond ga ik misschien naar het holebicafé waar hier de T-avonden zijn. Schappelijke prijzen, geen inkom, en supergezellig. Meer moet dat niet zijn.
Kerst zal eerder met familie en vriendin zijn, oudejaarsavond ga ik misschien naar het holebicafé waar hier de T-avonden zijn. Schappelijke prijzen, geen inkom, en supergezellig. Meer moet dat niet zijn.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
-
Aris
prijsverschil vond ik ook al erg raar.
vroeg me alleen af of er anderen ook heen gingen om te weten te komen of het iets is.
denk dus niet dat het wat voor mij / ons zal zijn als ik zo de reacties lees
vroeg me alleen af of er anderen ook heen gingen om te weten te komen of het iets is.
denk dus niet dat het wat voor mij / ons zal zijn als ik zo de reacties lees
-
Venka
Het zal wel meer zijn dan alleen een travestie avond want mannen worden eigenlijk geweerd met 80 Euro en vrouwen gelokt met 20 Euro.Het klinkt mij in de oren als een open sex avondje.
-
hX2eDVx3
Ik zou wel bang zijn dat mannen die die 80 euro wel betalen daar ook iets voor verwachten..Aafke schreef:Het zal wel meer zijn dan alleen een travestie avond want mannen worden eigenlijk geweerd met 80 Euro en vrouwen gelokt met 20 Euro.Het klinkt mij in de oren als een open sex avondje.
-
Fay
Dat is geloof ik ook deels de insteek, boven in het gebouw is er een aparte ruimte voor allerlei lichamelijke handelingen
Joyy
Joyy