Buiten dat ik een lesbienne ben, nee.Hexley schreef:Jinny voel je je aangesproken of zo? En Sabrina whatever,...
Wel vind ik het een zin die ik zelf niet tolereer in een discussie.
Maar dat heeft meer te maken met een stukje opvoeding denk ik.
Buiten dat ik een lesbienne ben, nee.Hexley schreef:Jinny voel je je aangesproken of zo? En Sabrina whatever,...
Dit snap ik niet helemaal. Ik ken heel wat homoseksuele mensen en sterk wisselende contacten zie ik onder hen niet meer dan onder heteroseksuelen. De gedachte dat een homoseksueel mens een grotere kans heeft op HIV-seropositiviteit is ook twijfelachtig, maar dat is teveel off-topic nu.Sabrina40 schreef:... typische homogedrag, met veelvuldige korte seksuele contacten met sterk wisselende (mogelijk HIV besmette) partners, gaan vertonen.
De homostellen die jij (Eva) en ik kennen leven mogelijk een leven dat vergelijkbaar is met dat van elkaar liefhebbende heterostellen. Maar in de grote dagbladen lees je toch echt af en toe over min of meer duistere ontmoetingsplaatsen, waar bepaalde groepen homomannen elkaar opzoeken om korte onbetaalde seks te hebben met mannen, die zij nauwelijks zien, laat staan goed kennen.EvaVanA schreef:Dit snap ik niet helemaal. Ik ken heel wat homoseksuele mensen en sterk wisselende contacten zie ik onder hen niet meer dan onder heteroseksuelen. De gedachte dat een homoseksueel mens een grotere kans heeft op HIV-seropositiviteit is ook twijfelachtig, maar dat is teveel off-topic nu.Sabrina40 schreef:... typische homogedrag, met veelvuldige korte seksuele contacten met sterk wisselende (mogelijk HIV besmette) partners, gaan vertonen.