Ik lees dat je nog niet zo veel ervaring hebt en hormonen wil. De wachttijden zijn hierboven al uitgelegd : lang. Kliniek Velzen ontbrak nog, maar je geeft aan voorlopig alleen hormonen te willen, omdat je denkt dat je daar borstgroei van krijgt. Dat laatste word bepaald door de DNA....en 75% vd transvrouwen heeft AAA cup of minder, een borstvergroting kan daar meer in betekenen.
Site van genderpoli VUmc heeft veel info !
Je staat sterker bij een transgender zorgverlener als je al met je vrouw zijn aan de slag gaat, thuis en bv op contact avonden.
Success !
Hormonen (yes alweer)
-
SuzanneLemm
-
HetGevoel
Re: Hormonen (yes alweer)
Hallo Suzanne,SuzanneLemm schreef: 12 feb 2022, 14:31 Ik lees dat je nog niet zo veel ervaring hebt en hormonen wil. De wachttijden zijn hierboven al uitgelegd : lang. Kliniek Velzen ontbrak nog, maar je geeft aan voorlopig alleen hormonen te willen, omdat je denkt dat je daar borstgroei van krijgt. Dat laatste word bepaald door de DNA....en 75% vd transvrouwen heeft AAA cup of minder, een borstvergroting kan daar meer in betekenen.
Je staat sterker bij een transgender zorgverlener als je al met je vrouw zijn aan de slag gaat, thuis en bv op contact avonden.
Success !
Dank voor je berichtje.
Een heel borstvergroting lijkt mij dan weer eng vanwege de potentiële giftige stoffen. Ook gaan die dingen niet eeuwig mee toch?
Heb hij hier ervaring in?
Verder heb ik met spieren al een AA of mss zelfs meer?
Vergroot dat mijn kansen?
-
SuzanneLemm
Kansen op wat ?HetGevoel schreef: 12 feb 2022, 15:01Hallo Suzanne,SuzanneLemm schreef: 12 feb 2022, 14:31 Ik lees dat je nog niet zo veel ervaring hebt en hormonen wil. De wachttijden zijn hierboven al uitgelegd : lang. Kliniek Velzen ontbrak nog, maar je geeft aan voorlopig alleen hormonen te willen, omdat je denkt dat je daar borstgroei van krijgt. Dat laatste word bepaald door de DNA....en 75% vd transvrouwen heeft AAA cup of minder, een borstvergroting kan daar meer in betekenen.
Success !
Dank voor je berichtje.
Een heel borstvergroting lijkt mij dan weer eng vanwege de potentiële giftige stoffen. Ook gaan die dingen niet eeuwig mee toch?
Heb hij hier ervaring in?
Verder heb ik met spieren al een AA of mss zelfs meer?
Vergroot dat mijn kansen?
Ik heb geen ervaring met borstvergroting. Bij site van Transvisie is de chirurgische bijsluiter vd overheid te downloaden met daarin alle risico's. Velen (70% volgens mijn endo) weten dat wel, ieder maakt hierin zijn afweging.
Een vrouwenborst is meer dan een hoopje vlees, bv de tepel ontwikkeling is ook van belang en dat verkrijg je alleen met oestradiol
Zie evt figuur 3 in https://academic.oup.com/jcem/article/103/2/532/4642966 . Deze laat zien wat cup AA is: 10-12 cm boven/ onder wijdte verrschil meen ik
-
Tess_
- Voornaamwoorden: she/they
Ik heb dit al eerder geschreven op een andere post hier, je zou ook kunnen proberen om binnen te komen bij het Benelux Genderteam (waarvan T-Cendent EEN partner is). Misschien kunnen ze je veel sneller helpen...