Mastectomie bij Gender Clinic!

greatdove7
Voornaamwoorden: hij/hem

Mastectomie bij Gender Clinic!

Bericht door greatdove7 »

Hoi iedereen,

Een tijdje geleden heb ik een bericht op dit forum geplaatst met de melding dat ik mijn dubbele mastectomie bij Van Loenen zou laten uitvoeren. Voor mij was het heel belangrijk dat de operatie deze zomer nog zou plaatsvinden en haar team heeft me laten weten dat dit sowieso niet meer zou lukken.. Ik heb mijn doorverwijzing toen naar de Gender Clinic laten sturen, aangezien zij kortere wachttijden zouden hebben. Zij hebben vervolgens ook vrij snel contact met mij opgenomen. Ik moet zeggen dat ik het contact met de Gender Clinic tot nu toe veel fijner vind verlopen dan met MC Bloemendaal, ze reageren veel sneller en lijken vriendelijker/persoonlijker in hun communicatie. Ik heb mijn telefonisch consult met de Gender Clinic inmiddels gehad. Ik krijg dus de dubbele incisie methode, dit had ik ook wel verwacht en dit vind ik prima. Ik word geopereerd op 13 juli!! Daar ben ik echt super blij mee, de timing had voor mij niet beter gekund. Volgens hen had ik nog eerder geopereerd kunnen worden maar ik heb ze gevraagd of het tot juli kan wachten vanwege school, en dat was geen probleem.
Het voelt heel raar dat het ding waar ik nu al 3 jaar naar uitkijk opeens over minder dan 2 maanden gaat plaatsvinden.. Ik kan niet wachten om op 13 juli (na de operatie) plat wakker te worden :)

Als iemand nog vragen heeft over de Gender Clinic, je weet me te vinden!
Testosteron: nov. 2021 - top surgery: juli 2022.
EmilyFara

Re: Mastectomie bij Gender Clinic!

Bericht door EmilyFara »

Hartstikke gefeliciteerd! <3
Sterkte!
Time will tell... sooner or later... Time will tell...
happyboy
Voornaamwoorden: Hij/hem

Re: Mastectomie bij Gender Clinic!

Bericht door happyboy »

Super Gefeliciteerd! Ga genieten van deze enorm mooie stap die je gaat zetten! Heel veem succes en plezier 13 Juli

Zelf ben ik ook geopereerd bij gender clince door meneer bouwman. Ben echt blij met me resultaat. Ik moest een nachtje blijven, maar je kwam niks te kort. Ze waren ook enorm vriendelijk, en maken met je een praatje!