Volgende week heb ik een sollicitatiegesprek bij de redactie van New Scientist en ik weet bij god niet wat ik aan moet (FTM pre-alles).
Ik ben helaas 'gezegend' met een nogal breed vrouwenlijf en ik merk gewoon dat ik daar onzeker van word. Ik hoop overigens dat testosteron daar ook wat aan kan doen over een paar jaar; mijn heupbotten zullen niet meer veranderen, maar misschien dat het vet op mijn heupen/dijen ergens anders heen kan zodat ik het er makkelijker af kan sporten.

Daarnaast heb ik helaas ook nogal een boezem, en ik ga komende zaterdag pas voor een binder kijken. Blousjes worden dus ook lastig omdat die juist nadruk leggen op mijn boezem. Donkere shirts lijken ook niet zo veel te doen qua afkleden. Ik heb het idee dat alles wat ik draag, mij zo vreselijk breed doet lijken. En ik weet wel dat er gerust ook cis mannen zijn met bredere heupen, maar ja, dat maakt het voor mij niet meteen makkelijker eigenlijk.
Ik ben overigens van plan om een egale olijfgroene broek aan te trekken, dus ik denk dat het bovenstuk (of dat nu blouse of shirt is) niet te gek kan worden qua kleuren en patroontjes, anders zie ik er straks uit als een clown.
Dus..... help...?