bah

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
chantall

Re: bah

Bericht door chantall »

Weet je waar ik helemaal gek van word? Die paus daar in Rome met zijn uitspraken. Als er ergens iets is waar je je dan over moet opwinden is het wel zijn uitspraken over homo's etc. Niet om jou gevoel te bagatelliseren hoor Joyy, maar deze uitspraak is voor mij de bekende druppel. Krijg er een heel naar gevoel van en druk ik mij nog licht uit. Wil mijn kerstdagen er niet door laten vergallen, maar er zijn van die momenten dan wil je iedereen weleens flink de waarheid vertellen hoe het nu eigenlijks is om te leven met genderdysforie. Happy christmas iedereen!
J1nny

Bericht door J1nny »

Chantal, tracht dat eens op De woeste weg, dan is de paus nog maar een lievertje.
Fay

Bericht door Fay »

Die paus is niet serieus te nem,en, kan me er geen moment beeldigd door voelen, te stupide voor woorden, eng is miljoenen volgelingen, dat wel

Joyy
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

Waar ik verbaasd door ben is dat mensen zich nu pas laten 'ontdopen' vanwege deze uitspraken van de paus.
Alsof men een boek over de schadelijke gevolgen van roken nodig heeft om te beseffen dat roken slecht voor je is.
Alsof er eerst een drama moet gebeuren voordat men beseft dat wapens in handen van mensen dodelijk kunnen zijn.
Alsof er eerst 100 verkeersdoden op een kruispunt moeten vallen voordat men beseft dat het kruispunt gevaarlijk is.
Alsof moslims tegen hun eigen leiders in opstand moeten komen voordat men beseft dat niet alle moslims 'slecht' zijn.
Alsof .......
Alsof ......
Alsof ....
Alsof ..
Alsof .
.......
......
.....
....
...
..
.
Alsof de mens onder een steen heeft geleefd.
Jasper

Bericht door Jasper »

Daniela, ik was al bezig mij uit te laten schrijven uit de katholieke kerk, maar dat is nog een heel gedoe. Nu met de öntdopen" site is dat wat makkelijker. Maar je hebt gelijk, ik had dit al veel eerder moeten doen! Ben overigens wel blij dat veel mensen die stap nu nemen.
wat de moeite waard is is de moeite waard
Fay

Bericht door Fay »

Vanavond en vannacht stappen Paradiso, Eindhoven acid night

Verschil met voorheen mbt gevoelens van erbuiten staan en je leven dat moet beginnen, dat leven is begonnen!
Ik voel me goed, en ga gewoon gezellig op stap met een clubje, en heb NIET meer dat rotgevoel van,jullie wel maar ik nie, geen jaloezie, mijn leven is begonnen

Wilde ik een kwijt :)

Geen bah dus :)

Vicky
Paul

Bericht door Paul »

Sounds good Vicky!!
Fay

Bericht door Fay »

Jaa, maar het viel behoorlijk tegen

Ik ben niet zon feestganger meer en wil dat ook niet meer, sommige mensen zouden dat saai kunnen noemen,
ik voel me er goed bij

Blijft over, 11 stuiterende medegangers , al dan niet onder invloed, ik erbij op spa en thee en nuchter als pasgeboren kanariepietje

Beviel mij goed, en dan zie je wat een vreemde sfeer het toch is als je straalnuchter met mensen vertoefd die dat absoluut niet zijn, de muziek viel helaas ook tegen, had dikke acid verwacht, bleek echt een ratjetoe van minimaal beuken en het amsterdamse volk lag mij ook nie echt,werd er maar een beetje vreemd bekeken (arrogant en leeg , zo typeer ik de gemiddelde amsterdamse feestganger)

Magoed, je leer van dit sort ervaringen en wat mij betreft is het mooi geweest, ik ga het niet meer opzoeken, doe mij dan maar een leuk festivalletje, belgie is het beloofde land van 2013, gemoedelijker, kleiner, rustiger, minder opgefokt, en in tegenstelling tot hier gaat een festivalletje daar de hele nacht door zonder problemen, dat vind ik dan weer wel nog steeds erg leuk, gaan we doen , lesson learned

Vicky