Nieuwe chat! Zie dit topic.

Mijn SRS bij dr Kanhai

Voor iedereen waarvan men bij geboorte dacht dat je een jongetje was
anne1
Berichten: 30
Lid geworden op: 29 aug 2021, 13:01
Gender: Vrouw

Re: Mijn SRS bij dr Kanhai

Bericht door anne1 »

Beste Anne.

Ik ben een oprecht geïnteresseerd volger van en hoop echt dat het goed komt met je. Jij zegt dat deze operatie normaal gesproken beter gaat dan dat het bij jou gegaan is, maar jouw reactie is echter wel gelijk aan die van de dame met de lange blonde haren uit het programma hij, zij, hun, die haar operatie ook door Kanhai heeft laten uitvoeren. Ik ben je echt heel erg dankbaar dat je zo openhartig over jouw ervaringen met Kanhai hebt bericht. Vooral de foto's waren erg nuttig. Ik heb er uitgebreid over gesproken met mijn partner en een collega die van mijn traject afwist en ik kan je melden dat wij echt gechoqueerd waren over het resultaat. Na een diepgaande evaluatie heb ik uiteindelijk besloten om een punt te zetten achter mijn traject bij de VU en Kanhai.

Wat je zegt, dat het er in je ondergoed esthetisch beter uitziet geloof ik graag. Dat zal voor mij ook wel een grote opluchting zijn geweest, maar het resultaat mag ook wel een "beetje" op een vagina lijken.

Ik ben bang dat het voor mij hier ophoudt. Dit traject heeft me 4 jaar van mijn leven gekost en een hoop kennis en levenservaring opgeleverd, maar daar blijft het dan ook bij.

Ik wens je alle goeds, liefde en sterkte toe.

Groetjes van je naamgenoot,
Anne
Gebruikersavatar
AnneCeleste
Berichten: 336
Lid geworden op: 16 okt 2017, 12:50
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: zij/haar
Locatie: Utrecht

Re: Mijn SRS bij dr Kanhai

Bericht door AnneCeleste »

Hey Anne,

Dat vind ik wel heftig om te horen! Ik ben ondanks de problemen nog steeds blij dat ik het gedaan heb, maar voor mij is het misschien ook makkelijker omdat ik een vaste partner heb voor wie het allemaal niet zo veel uit maakt hoe het er uit ziet. Voor mij is de SRS eigenlijk maar een klein deel van de transitie; niet zoals je wel vaker hoort dat dit is waar je helemaal naar toe werkt. Het is fijn dat kleding nu beter zit, en het is leuk dat ik weer kan gaan zwemmen zonder gezeik. Maar de hormonen, FFS, borstoperatie, etc hebben allemaal een grotere impact gehad op de dysforie die ik ervaar, dan de geslachtsoperatie.

Maar goed.. In deze thread had ik al een keer laten weten dat ik één iemand anders ken die zo veel gezeik heeft gehad met hun SRS. Dat was dus Maria van hij/zij/hen waar jij het ook al over had (wij kennen elkaar van het programma; ik deed ook mee met het vorige seizoen). Ilona (ook van het vorige seizoen) is bijvoorbeeld ook door dr Kanhai geopereerd en is echt enorm tevreden.
Als er geen problemen zijn valt er weinig te melden, dus hoor je meer van de mensen die wel problemen hebben. Dat is nou eenmaal hoe het altijd gaat.

En, ik ben nog aan het helen. Ondertussen gaat plassen al weer een stuk beter bijvoorbeeld! En straks als de hechtingen weg zijn ziet het er ongetwijfeld weer beter uit (ik zal dan ook weer foto's delen).

Groetjes,
Ook Anne.
Gebruikersavatar
Vera M
Berichten: 107
Lid geworden op: 01 apr 2019, 19:46
Gender: Vrouw

Re: Mijn SRS bij dr Kanhai

Bericht door Vera M »

Ik heb de SRS in maart 2021 bij Dr. Kanhai gehad.
Het zijn zware en gecompliceerde ingrepen waar vaak complicaties bij optreden.
Dat is normaal en die heb ik ook gehad.
Het resultaat is waanzinnig mooi. Het geluk nog groter.
Dr. Kanhai heeft voor mij heel veel betekend en het resultaat is een wonder.
Gebruikersavatar
Lidi
Berichten: 137
Lid geworden op: 23 jul 2016, 11:38
Gender: Vrouw
Locatie: Dreischor

Re: Mijn SRS bij dr Kanhai

Bericht door Lidi »

Even een reactie. Niets ten nadele van dr Kanhai. Maar ook bij mij is de SRS niet goed gegaan. Veel littekenweefsel waardoor dilateren niet meer mogelijk was. Na een hersteloperatie ook niet. Er is van binnen het een en ander losgelaten en daardoor heb ik een zeer opgezwollen schaamlip. Dus buiten het feit dat uiteindelijk vrijen er nooit meer in zit, ziet het er ook nog eens niet uit. Na twee keer een second opinion, België en Bilthoven, ben ik nog steeds niks wijzer. Wat over blijft is een operatie met vagina zonder diepte zodat het er fatsoenlijk uitziet. Een vagina met diepte is wederom een heel zware operatie met kans dat het toch weer mis zou gaan. Voor mij persoonlijk ligt er wel een droom in duigen.
Me, myself and present I
Gebruikersavatar
Vera M
Berichten: 107
Lid geworden op: 01 apr 2019, 19:46
Gender: Vrouw

Re: Mijn SRS bij dr Kanhai

Bericht door Vera M »

Heel erg om te horen de verhalen waarbij het niet goed gegaan is.
Als het jezelf betreft zijn de positieve verhalen juist niet fijn.
Zelf heb ik ook 4 hersteloperaties gehad. Dat was geen pretje.
Ik wil toch ook een positief geluid laten horen zodat mensen die nog voor de operatie staan niet ontmoedigd worden.
De mensen die niet tevreden zijn en niet gelukkig met het resultaat wens ik heel veel kracht. Ik hoop dat het uiteindelijk toch goed komt.
Sophie88
Berichten: 27
Lid geworden op: 03 jan 2021, 14:39
Gender: Vrouw
Locatie: Den Haag

Re: Mijn SRS bij dr Kanhai

Bericht door Sophie88 »

Ik begin me door deze verhalen toch een beetje zorgen te maken over vaginaplastiek bij Kanhai. Ik ben in behandeling bij BuroJIJ en Genderclinic en zou vanaf maart 2023 verwezen kunnen worden voor vaginaplastiek, maar vraag me nu echt af of ik die ellenlange wachttijd bij de academische ziekenhuizen gewoon uit moet zitten in plaats van naar Kanhai te gaan.
28-6-21: Verwijzing VUmc.
8-12-21: Verwijzing Radboud UMC en BuroJIJ.
10-1-22: Intake BuroJIJ.
Jan 22: Cryopreservatie.
4-3-22: Start HRT via GenderGP.
7-3-22: Deskundigenverklaring via Genderclinic.
15-8-22: Overname HRT door Genderclinic.
Gebruikersavatar
Marije
Berichten: 1326
Lid geworden op: 22 okt 2021, 21:10
Gender: Vrouw
Voornaamwoorden: Zij/Haar
Locatie: --

Re: Mijn SRS bij dr Kanhai

Bericht door Marije »

Kanhai doet 2 operaties per week, don't worry... alle happy stories hoor je hier niet... die dames genieten ervan...
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
Gebruikersavatar
Yasmeen91
Berichten: 18
Lid geworden op: 17 apr 2022, 11:26
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: Mijn SRS bij dr Kanhai

Bericht door Yasmeen91 »

Marije schreef: 24 dec 2022, 19:09 Kanhai doet 2 operaties per week, don't worry... alle happy stories hoor je hier niet... die dames genieten ervan...
Hi all!

Klopt wat je zegt hoor. Ik ben nu exact 6 maanden geleden geopereerd bij Kanhai en kan niet anders zeggen dan dat een droom in vervulling is gegaan. Ik ben zeer tevreden over het resultaat en kijk nu ook voor het eerst in tijden weer op dit forum. Als je tevreden uit een operatie komt dan ga je vooral genieten en vergeet je dit te delen.

Ik hoop ook dat dit een geruststelling kan zijn voor andere dames. Maar kanhai heeft alles waargemaakt wat hij me vooraf vertelde, en mijn verwachtingen zelfs nog overtroffen.

Esthetisch ziet de vagina er heel mooi en realistisch uit. Ik heb het zelfs vergeleken met sommige van mijn cis-vriendinnen en iedereen was stomverbaasd dat het niet van het echt te onderscheiden is. Ook heb ik geen enkele complicatie gehad na de operatie tot nu toe.

Daarnaast is ook de functionaliteit ervan fantastisch. Ik heb een neovagina met circa 14 cm, maar er past wel meer in als ik heel erg opgewonden ben. Het lijkt wel alsof alles van binnen net iets soepeler is, waardoor er meer ruimte ontstaat. Daarnaast is er een g-spot gemaakt van binnen en heb ik de mogelijkheid gekregen om van mijzelf nat te worden bij opwinding. In het begin had ik m’n twijfels of die zelfbevochtiging werkte. Ik werd wel nat, maar niet extreem. Maar nu ik regelmatig sex heb werkt ht meer dan goed. Ik hoef nooit meer glijmiddel tijdens de seks te gebruiken. Ook de g-spot werkt goed.

Sinds een maand lukt het mij om orgasmes te bereiken, de ene keer makkelijker dan de andere keer. Maar het gevoel is intens en duurt vrij lang.

Mijn seksleven is velen malen beter dan het was, en ook pre-op was m’n sexleven al prima. Ik en mijn vriend kunnen niks anders zeggen dan dat Kanhai een meester in z’n vak is en wonderen kan verrichten ❤️
Gebruikersavatar
EmilyFara
Berichten: 141
Lid geworden op: 10 sep 2021, 20:52
Gender: Trans MtF
Locatie: Breda

Re: Mijn SRS bij dr Kanhai

Bericht door EmilyFara »

Yasmeen91 schreef: 10 jan 2023, 20:14
Marije schreef: 24 dec 2022, 19:09 Kanhai doet 2 operaties per week, don't worry... alle happy stories hoor je hier niet... die dames genieten ervan...
[...]
Blij dit te horen. Ik heb over een maand de eerste afspraak en een beetje zenuwachtig. Wel erg opgewonden. <insert it's happening meme>
Time will tell... sooner or later... Time will tell...
krokokylz
Berichten: 8
Lid geworden op: 26 nov 2022, 18:35
Gender: Trans MtF
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: Mijn SRS bij dr Kanhai

Bericht door krokokylz »

Ik ben bijna aan de beurt en ik maakte me veel zorgen over dat het niet gaat uitzien. Maar Yasmeen, nu dat ik het lees je hebt me geruststelling gegeven. Ik ben echt opgelucht. Ik ben zo een perfectionist dat ik mijzelf gek maakte met de gedachten dat het niet gaat uitzien. Wat zijn je tips en adviezen vóór de operatie en tijdens herstel?