Doe je aan sport?

Voor alle leuke en minder serieuze zaken in het leven!
Eva
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Doe je aan sport?

Bericht door Eva »

joyy schreef:Gestopt met roken, dag 3 nu, als een maloot 20 minuten gerend, feels good, ff pauze, zometeen weer 20
Er komen momenten waarop je denkt of voelt 'NU EEN PEUK'. Naar buiten is al een heel goede oplossing, maar de nabijheid van Potter's Linea is voor ons ook heel hulpvol geweest. Het leidde de aandacht af.
Afbeelding
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
Fay

Bericht door Fay »

Tot nu toe valt het niet tegen, 2 dagen onrust in de benen, daarom vandaag ook flink lopen, en omdat ik mezelf graag fuk meteen 3 x 20 minuten gedaan, en dat is meteen mijn valkuil :)

Belangrijkste motivatie, banaal, ik wil gewoon een strak lijf en goede conditie,en vindt dat ik het aan mezelf verplicht bent zo gezond mogelijk in dit traject te staan, daarnaast vergroot het ook nog eens je zelfvertrouwen als je trots op je lichaam en geest kan zijn

Nog een lange weg te gaan dat wel

btw, potters, ik pak gewoon een kauwgompie :)

Joyy
Kilian

Bericht door Kilian »

2 keer in de week 2 uur taekwondo, misschien na de zomer nog 2 uur kickboksen erbij maar dat komt nog
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
MichelleH

Bericht door MichelleH »

Ik ben niet echt een sporter. Dat is me ook aan te zien :oops:

Inmiddels ben ik bezig m'n eetgedrag onder controle te krijgen. Nu dat begint te lukken wordt het ook tijd om meer te gaan bewegen. Het streven is 1x per week een uur naar de sportschool (niet alleen, want dan ga ik spijbelen) en verder 's avonds na het eten een half uur wandelen of fietsen (afhankelijk van het weer).
Fay

Bericht door Fay »

ohja, roken was ik weer begonnen, na 10 dagen, nu 10 dagen verder en we gaan uiteraard weer stoppen

Komende week, vanaf morgen 7 dagen detox, hoort roken ook bij geloof ik, ben erg benieuwd, scheelt iig een kilo of 1.5 na 7 dagen

sporten, gaan we ook weer doen, genoeg te doen dus:)

en ja wandelen is ook sport, je kan er net zo goed van afvallen dan echt hardlopen

Joyy
Fay

Bericht door Fay »

ohja, detoxweekje vanaf vandaag, tot nu toe valt het mee, alleen sapjes en thee , van sporten zal deze week nie veel sprake zijn

http://www.worldsbiggestjuicedetox.com/daily-videos/" target="_blank

Joyy
madelon

Bericht door madelon »

Ik doe al jaren aan basketbal echt een heerlijke sport om te doen! Ik heb voor volgende week kaarten voor de NBA in London weten te bemachtigen!
De Detroit Pistons v New York Knicks!

http://www.nba.com/2012/news/10/04/pist ... index.html

Afbeelding
Bron: print24 blog
Fay

Bericht door Fay »

elke dag hometrainer,30 minuten, en door de detox 4 kilo kwijt sinds maandag, en man(woman) i feel good!

:)

Joyy
Jurian

Bericht door Jurian »

Om een slank en gespierder lichaam te krijgen ga ik 2 a 3 keer per week naar de sportschool
en daarnaast voor de conditie doe ik 2 keer in de week aan hardlopen tussen de 3 tot 5 km per keer
en daar doe ik dan ongeveer 20 a 35 min over.

Dus eigenlijk als ik dit zo terug lees sport ik nogal veel haha :P
Maak het onmogelijke, mogelijk!!!
chantall

Bericht door chantall »

Doe zelf aan volleybal, best lastig tussen al die kerels, maar vind het nu eenmaal een leuke sport. Heb het nog niet verteld aan het team, heb nog geen goed moment gevonden en heb ook absoluut geen idee hoe men zal reageren. Wil wel graag in het team blijven volleyballen. Verders bij goed weer op de fiets naar het werk, 17 km heen en uiteraard 17 km weer terug. 2 x per week. Moet voldoende zijn om in shape te blijven. Niet teveel spieren kweken, heb, denk ik, een vrouwelijk slank lichaam dus dat moet rustig zo blijven.