Welke scheermethode voor gezichtsbeharing?

Make-up, kleding, en zo voort
Roze_Krab_Moeras
Beheerder
Voornaamwoorden: zij/haar

Re: Welke scheermethode voor gezichtsbeharing?

Bericht door Roze_Krab_Moeras »

Trots_Kust_Dolfijn schreef:Ik zette altijd de epilator die ik voor mijn benen gekocht had, ook gewoon op mijn gezicht (is ff rood en pijnlijk, maar helpt langer dan welke vorm van scheren dan ook) en voor de rest een pincet (ja, ik ben serieus)
Ik vrees dat daarvoor mijn baardgroei te zwaar is, Arike. Ik durf het domweg niet. Misschien moet ik toch maar eens met Miluska gaan praten.
Zwart_Zwaluw_Mus

Bericht door Zwart_Zwaluw_Mus »

Scheren blijft iets heel persoonlijks. Ik ben prima tevreden met een electrisch toestel. Philips Sensotouch voor het gezicht, Braun Silk Epil 7 voor benen/oksels.
Ik scheer altijd droog, werkt voor mij prima en anders moet je die apparaten te vaak opnieuw invetten.
Trots_Kust_Dolfijn

Bericht door Trots_Kust_Dolfijn »

Trots_Kust_Dolfijn schreef:Ik zette altijd de epilator die ik voor mijn benen gekocht had, ook gewoon op mijn gezicht (is ff rood en pijnlijk, maar helpt langer dan welke vorm van scheren dan ook) en voor de rest een pincet (ja, ik ben serieus)
Ik vrees dat daarvoor mijn baardgroei te zwaar is, Arike. Ik durf het domweg niet. Misschien moet ik toch maar eens met Miluska gaan praten.
ik durfde destijds juist niet naar een ontharingskliniek te stappen.... en ben dus wat anders gaan proberen ;)
Tenger_Ree_Zeehond

Bericht door Tenger_Ree_Zeehond »

Na twee keer laseren denk ik in de ochtend weleens waarom ik me zou moeten scheren.
Maar het mooiste resultaat heb je met het duurste systeem. Gillette ProGlide. Elk ander mesje is het net niet. Na 7 dagen vervangen en dan ben je dus gewoon 5 euro kwijt.
Het beste advies gewoon gaan laseren en vraag een verwijzing van je hulpverlener.