Ik vrees dat daarvoor mijn baardgroei te zwaar is, Arike. Ik durf het domweg niet. Misschien moet ik toch maar eens met Miluska gaan praten.Arike schreef:Ik zette altijd de epilator die ik voor mijn benen gekocht had, ook gewoon op mijn gezicht (is ff rood en pijnlijk, maar helpt langer dan welke vorm van scheren dan ook) en voor de rest een pincet (ja, ik ben serieus)
Welke scheermethode voor gezichtsbeharing?
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Re: Welke scheermethode voor gezichtsbeharing?
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Jessy
Scheren blijft iets heel persoonlijks. Ik ben prima tevreden met een electrisch toestel. Philips Sensotouch voor het gezicht, Braun Silk Epil 7 voor benen/oksels.
Ik scheer altijd droog, werkt voor mij prima en anders moet je die apparaten te vaak opnieuw invetten.
Ik scheer altijd droog, werkt voor mij prima en anders moet je die apparaten te vaak opnieuw invetten.
Grant me serenity to accept the things I cannot change,
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
courage to change the things I can,
and wisdom to know the difference.
-
Arike
ik durfde destijds juist niet naar een ontharingskliniek te stappen.... en ben dus wat anders gaan proberenEvaVanA schreef:Ik vrees dat daarvoor mijn baardgroei te zwaar is, Arike. Ik durf het domweg niet. Misschien moet ik toch maar eens met Miluska gaan praten.Arike schreef:Ik zette altijd de epilator die ik voor mijn benen gekocht had, ook gewoon op mijn gezicht (is ff rood en pijnlijk, maar helpt langer dan welke vorm van scheren dan ook) en voor de rest een pincet (ja, ik ben serieus)
"You try to forget but it's impossible
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
That song stays in your head and it's unbearable
It says remember who you are remember what you want"
-
Jannet V
Na twee keer laseren denk ik in de ochtend weleens waarom ik me zou moeten scheren.
Maar het mooiste resultaat heb je met het duurste systeem. Gillette ProGlide. Elk ander mesje is het net niet. Na 7 dagen vervangen en dan ben je dus gewoon 5 euro kwijt.
Het beste advies gewoon gaan laseren en vraag een verwijzing van je hulpverlener.
Maar het mooiste resultaat heb je met het duurste systeem. Gillette ProGlide. Elk ander mesje is het net niet. Na 7 dagen vervangen en dan ben je dus gewoon 5 euro kwijt.
Het beste advies gewoon gaan laseren en vraag een verwijzing van je hulpverlener.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.