Nieuwe chat! Zie dit topic.

Gender-blijheid

Gevoelens die je met de wereld deelt
Marije
Voornaamwoorden: Zij/Haar

Re: Gender-blijheid

Bericht door Marije »

Ja, gelijk prikken.

Gefeliciteerd
:hbeat: vrouw :hbeat: mama :hbeat: dochter :hbeat: zus :hbeat: gelukkig :hbeat:
Mareijn
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Mareijn »

Marije schreef: ↑05 feb 2024, 11:09 Ik blijf steeds met deuren die ik open doe tegen mijn borsten aanstoten...
Dan word je vast ook blij als je een bescheiden applausje geeft ;)
-- It takes both rain and sunshine to create a rainbow --
Hal

Bericht door Hal »

San(ne) schreef: ↑05 feb 2024, 19:30 Krijg net twee mails van het Maasstad ziekenhuis voor de eerste afspraken met de afdeling endocrinologie. Gepland voor 10 juli. Nog even wachten dus, maar wel spannend.

Weet iemand wat ze bij die eerste afspraak gaan doen? Al bloed prikken? Want dan moet ik mijn partner meevragen als chauffeur πŸ˜… Al te vaak gehad dat ik na medisch gedoe bijna flauwviel.
Als ik het me goed herinner:

- (als je niet eerder bij het Maasstad bent geweest) patientenregistratie (bij de hoofdingang)
- meten, wegen, bloeddruk controleren (bij de balie van interne geneeskunde)
- kennismaken met Sonja
- kennis maken met de endocrinoloog
- met je formulieren naar het priklab (terug bij de hoofdingang) voor bloedafname
- naar huis
7-19: wl Stepwork
6-20: wl TLHC
10-20: 1e consult TLHC
11-20: T-Day
12-20: wl T-cendent
10-21: mastectomie
01-22: intake T-cendent
6-22: groen licht
San(ne)
Voornaamwoorden: Die/diens

Bericht door San(ne) »

Hal schreef: ↑06 feb 2024, 17:53
San(ne) schreef: ↑05 feb 2024, 19:30 Krijg net twee mails van het Maasstad ziekenhuis voor de eerste afspraken met de afdeling endocrinologie. Gepland voor 10 juli. Nog even wachten dus, maar wel spannend.

Weet iemand wat ze bij die eerste afspraak gaan doen? Al bloed prikken? Want dan moet ik mijn partner meevragen als chauffeur πŸ˜… Al te vaak gehad dat ik na medisch gedoe bijna flauwviel.
Als ik het me goed herinner:

- (als je niet eerder bij het Maasstad bent geweest) patientenregistratie (bij de hoofdingang)
- meten, wegen, bloeddruk controleren (bij de balie van interne geneeskunde)
- kennismaken met Sonja
- kennis maken met de endocrinoloog
- met je formulieren naar het priklab (terug bij de hoofdingang) voor bloedafname
- naar huis
Dank! Goed om te weten. Aangezien het prikken aan het einde van de rit zit ga ik niet zelf terug rijden.

Al eens eerder vergeten dat ik daar soms niet tegen kan (en soms nergens last van. Raar onderbewustzijn). Toen wel zelf gereden. Vervolgens een uur of twee moeten wachten voordat ik me goed genoeg voelde om te rijden πŸ˜…
Dawn
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Dawn »

Vandaag mooi gekleed naar mijn werk, gewoon omdat ik daar zin had. Had een afspraaak met mijn HRM adviseur, zegt ze toen ik aan kwam lopen: wat heb je mooie benen!🀩 Mijn glimlach verdween de eerste uren daarna niet van mijn gezicht.πŸ˜‰