Ja, Mirjam. Donderdagmiddagen hebben we daar een infopunt. Meestel zitten we helemaal achterin en herken je ons aan een regenboogvlaggetje (dat we zodra je zit onzichtbaar maken)
Scheiding
-
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
Re: Scheiding
All great truths begin as blasphemies. (George Bernard Shaw)
-
Bedankt voor jullie reacties allemaal. Teveel alles, vandaar geen reacties op jullie persoonlijke reacties. Ik had moeite met de acceptatie dat mijn (ex) partner niet meer wil communiceren. Dat doet veel pijn. Dit zal waarschijnlijk niet meer gebeuren en het geloof erin dat dit nog wel komt begin nu bijna een jaar begin ik los te laten. Ik moet verder. En ik wil weer gaan leven. Stap voor stap.
Nog even strijden via advocaten, wat ik als een vreselijke iets vind en dan nog waarschijnlijk een zitting bij de rechtbank. Huis lijkt bijna verkocht. Iets nieuws zoeken straks wat ook veel spanningen met zich meebrengt en dan ......weer een nieuw leven. Wat kijk ik uit naar rust.
Allemaal succes met jullie eigen wensen en leven. Je prettig voelen daar kijkt toch iedereen naar uit.
Nog even strijden via advocaten, wat ik als een vreselijke iets vind en dan nog waarschijnlijk een zitting bij de rechtbank. Huis lijkt bijna verkocht. Iets nieuws zoeken straks wat ook veel spanningen met zich meebrengt en dan ......weer een nieuw leven. Wat kijk ik uit naar rust.
Allemaal succes met jullie eigen wensen en leven. Je prettig voelen daar kijkt toch iedereen naar uit.
-
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Heel erg veel sterkte Mirjam.
Knuffel Gea.
Knuffel Gea.
Eindelijk langzaam op weg naar mijn werkelijke ik.
06-02-2024 wachtlijst de Vaart.
18-04-2024 wachtlijst Radboudumc.
08-07-2024 start logopedie.
01-08-2024 intake de Vaart Almere.
06-02-2024 wachtlijst de Vaart.
18-04-2024 wachtlijst Radboudumc.
08-07-2024 start logopedie.
01-08-2024 intake de Vaart Almere.