Geslacht bevestigende operatie

Pas ik nou in een hokje of niet?

Wil jij een geslacht bevestigende operatie?

Weet ik nog niet
6
16%
Heb ik geen behoefte aan
9
24%
Ja zeker laat ik doen.
22
59%

Totaal aantal stemmen: 37

Sophie88

Re: Geslacht bevestigende operatie

Bericht door Sophie88 »

Mevr B schreef: 29 okt 2024, 14:28
Sophie88 schreef: 29 okt 2024, 13:29 en de (levenslange) benodigde nazorg,
Huh?
Ik heb nul nazorg...
Nou ja, ik doel dan op het dilateren, hetzij door daadwerkelijk te dilateren, hetzij door penetratieve seks. Heb ook begrepen dat dat niet voor iedereen nodig blijft, maar garanties zijn er niet.
28-6-21: Verwijzing VUmc.
8-12-21: Verwijzing Radboud UMC en BuroJIJ.
10-1-22: Intake BuroJIJ.
Jan 22: Cryopreservatie.
4-3-22: Start HRT via GenderGP.
7-3-22: Deskundigenverklaring via Genderclinic.
15-8-22: Overname HRT door Genderclinic.
Marica
Voornaamwoorden: Hun/Henne

Bericht door Marica »

Dat ding daar beneden was ik al jaren klaar mee. Handig om tegen een boom te kunnen plassen, maar daar hield het voor mij mee op. Nee, weg met dat ding was een eis waar ik direct mee kwam, maar voor mijn vrouw was dat toen nog een stap te ver.

Het is zoals hier zeggen "ting tar tid" , dingen kosten tijd. Nu ben ik erg tevreden met hoe mijn lijf er uit ziet, al mag het gewicht weer ietsjes minder zijn. 95kg is het nu, 85kg de wens. (Voor de BMI rekenaars onder ons, ik ben 179cm lang)
Jeg er Marica, jeg er en kvinne som nå bor i Norge, med sin vakre kone Karen. :hbeat:
Wim

Bericht door Wim »

Voor mij ontharing ja graag ,een soort van vervrouwelijking ja graag,borsten ja graag,hormonen zie ik eigenlijk niet zitten ik denk dat het lichamelijk niet veel uitmaakt maar dat het geestelijk een behoorlijke impact op je heeft en daar zie ik wel tegenop,en de piemel ik kan niet zeggen dat ik er veel last van heb en ik weet niet om die te verruilen voor iets dat op een vagina lijkt......,hmm ik weet niet wat ik daar mee aan moet.
Volg je hart en wees gelukkig.
Ronja
Voornaamwoorden: hen

Bericht door Ronja »

Ik zit aan de hormonen, en heb laserbehandeling.
Vanaf het begin heb ik gezegd, mijn bovenkant is niet oké, onderkant heb ik geen moeite mee. Niets bleek minder waar , wat n jaar hrt met je gedachtes kan doen. Wil nu borstvergroting en al zeker een bottom surgery, puur omdat het benedenstuk nu echt niet meer klopt voor m'n gevoel.

Verstuurd vanaf mijn SM-A346B met Tapatalk