Nou ja, ik doel dan op het dilateren, hetzij door daadwerkelijk te dilateren, hetzij door penetratieve seks. Heb ook begrepen dat dat niet voor iedereen nodig blijft, maar garanties zijn er niet.
Geslacht bevestigende operatie
-
Re: Geslacht bevestigende operatie
28-6-21: Verwijzing VUmc.
8-12-21: Verwijzing Radboud UMC en BuroJIJ.
10-1-22: Intake BuroJIJ.
Jan 22: Cryopreservatie.
4-3-22: Start HRT via GenderGP.
7-3-22: Deskundigenverklaring via Genderclinic.
15-8-22: Overname HRT door Genderclinic.
8-12-21: Verwijzing Radboud UMC en BuroJIJ.
10-1-22: Intake BuroJIJ.
Jan 22: Cryopreservatie.
4-3-22: Start HRT via GenderGP.
7-3-22: Deskundigenverklaring via Genderclinic.
15-8-22: Overname HRT door Genderclinic.
-
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Dat ding daar beneden was ik al jaren klaar mee. Handig om tegen een boom te kunnen plassen, maar daar hield het voor mij mee op. Nee, weg met dat ding was een eis waar ik direct mee kwam, maar voor mijn vrouw was dat toen nog een stap te ver.
Het is zoals hier zeggen "ting tar tid" , dingen kosten tijd. Nu ben ik erg tevreden met hoe mijn lijf er uit ziet, al mag het gewicht weer ietsjes minder zijn. 95kg is het nu, 85kg de wens. (Voor de BMI rekenaars onder ons, ik ben 179cm lang)
Het is zoals hier zeggen "ting tar tid" , dingen kosten tijd. Nu ben ik erg tevreden met hoe mijn lijf er uit ziet, al mag het gewicht weer ietsjes minder zijn. 95kg is het nu, 85kg de wens. (Voor de BMI rekenaars onder ons, ik ben 179cm lang)
Jeg er Marica, jeg er en kvinne som nå bor i Norge, med sin vakre kone Karen.
-
Voor mij ontharing ja graag ,een soort van vervrouwelijking ja graag,borsten ja graag,hormonen zie ik eigenlijk niet zitten ik denk dat het lichamelijk niet veel uitmaakt maar dat het geestelijk een behoorlijke impact op je heeft en daar zie ik wel tegenop,en de piemel ik kan niet zeggen dat ik er veel last van heb en ik weet niet om die te verruilen voor iets dat op een vagina lijkt......,hmm ik weet niet wat ik daar mee aan moet.
Volg je hart en wees gelukkig.
-
- Voornaamwoorden: hen
Ik zit aan de hormonen, en heb laserbehandeling.
Vanaf het begin heb ik gezegd, mijn bovenkant is niet oké, onderkant heb ik geen moeite mee. Niets bleek minder waar , wat n jaar hrt met je gedachtes kan doen. Wil nu borstvergroting en al zeker een bottom surgery, puur omdat het benedenstuk nu echt niet meer klopt voor m'n gevoel.
Verstuurd vanaf mijn SM-A346B met Tapatalk
Vanaf het begin heb ik gezegd, mijn bovenkant is niet oké, onderkant heb ik geen moeite mee. Niets bleek minder waar , wat n jaar hrt met je gedachtes kan doen. Wil nu borstvergroting en al zeker een bottom surgery, puur omdat het benedenstuk nu echt niet meer klopt voor m'n gevoel.
-
- Voornaamwoorden: zij/haar
Van boven ben ik vrouw, beneden daar ben ik man. Moet maar. Prima zo, en iderdaad handig met plassen buitenshuis. Als ik 18 was geweest had ik een andere zin op geschreven. Ben nu bijna 70. Loop nu bij laser mevrouw en begin binnenkort traject de vaart. Evt hrt, mits gezondheid het toelaat. Maar een mooie cup A, daar droom ik van. Heb nu AAA. Ik dwaal nog volop en zie wel wat er komt, of niet.. En lang haar tot m'n billen, net als saskia vince.
vrouw met piemel
-
- Voornaamwoorden: Jeste
Even er tussendoor een misverstand uit de weg helpen:
Wildplassen hoeft helemaal niet tegen een boom. Het kan gewoon op de grond. Gehurkt in de buitenruimte een plasje doen heeft ook nog als voordeel dat je zo laag bij de grond onzichtbaarder bent voor handhavers en andere lastige mensen. Hooguit een beetje koud als het vriest.
"Gendervrij" vind ik eigenlijk mooier dan "Non-binair", want "Gendervrij" zegt namelijk wat het wel is, in plaats van niet.
-
- Voornaamwoorden: Zij/Haar
Natuurlijk. Ik bedoelde dat het makkelijk is, dames doen dat meestal niet. Ik stond een keer lang in de file, en ik moest ontzettend plassen. Ik ben toen uitgestapt en heb tegen de tunnelbakmuur een plas staan doen. Dat voorbeeld kreeg gevolg want ik was blijkbaar de eerste die over de dam ging.Jeste schreef: 15 nov 2024, 12:27Even er tussendoor een misverstand uit de weg helpen:
Wildplassen hoeft helemaal niet tegen een boom. Het kan gewoon op de grond. Gehurkt in de buitenruimte een plasje doen heeft ook nog als voordeel dat je zo laag bij de grond onzichtbaarder bent voor handhavers en andere lastige mensen. Hooguit een beetje koud als het vriest.
Ik zie een vrouw dat niet zo gauw doen. Maar als nature calls, dan ga ik als vrouw toch echt zitten om die blaas te legen. Publiekelijk of niet. Het is toch iets wat puur natuur is. Geen reden om je te schamen.
Jeg er Marica, jeg er en kvinne som nå bor i Norge, med sin vakre kone Karen.
-
- Voornaamwoorden: hij
Daar ben je nooit te oud voor. Ik ben bijna 70 en hij gaat er volgende maand af.Januca schreef: 14 okt 2024, 09:55 Ik ben er nu helaas te oud voor, maar als het zou kunnen, ging mijn piemel er meteen af. Zucht.
-
- Voornaamwoorden: Zij
I can relate, de hrt maakt op dat vlak de dysforie erger, je voelt je steeds meer vrouw, of iig jezelf, en dat ding wordt steeds dysforischer, want absoluut niets met vrouw te maken, integendeel.Ronja schreef: 12 nov 2024, 09:52 Ik zit aan de hormonen, en heb laserbehandeling.
Je hersenpan verandert ook door de hrt.
Fay
-
- Voornaamwoorden: zij/haar
ik heb "weet ik nog niet" ingevuld, ik sta aan de vooravond van mijn traject (ik wacht nog op de intake) en lees op het net best veel positieve maar ook veel negatieve ervaringen omtrent de operatie. Van mij mag mijn penis in de afvalbak van het ziekenhuis want ik leef al meer dan 10 jaar met een niet goed functionerende geslachtsorgaan, dus missen zal ik hem niet.
Staan er taalfouten, sorry ik heb dic....dis.. dyslexie