@mick ieder heeft zijn voorkeur! De één draagt er liever wel een en de ander weer niet
misschien ligt het gewoon aan de binder die je hebt. De één zit anders dan de ander
@Juno als jij een binder bestelt bij underworks, hoe weet je dan welke maat je moet hebben? En wat als die niet past? Zijn die duur? Ik dacht er over na om er daar een te bestellen ipv bij danae
@viggo de maten zijn het zefde als bij danea heb ik me laten vertellen en mijn binder zit goed. met verzendkosten kwam ik uit op 38 euro en dan heb ik de tri-top in t wit
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
Ik heb een lange van Danae en ik heb ook het gevoel dat ie enorm uitgerekt is. Ik heb er nu een voor een tientje op Ebay besteld en als die niet goed zit ga ik gewoon weer sport beha's dragen, want dit is wel een hele dure zaak voor (bijna) niets.
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
Ik zou underworks kunnen proberen want ik wil toch proberen om het plat te krijgen. Sportbh's en die binders van danae krijgen het lang niet plat. Ik zie nu geen verschil meer, en qua comfort is de sportbh toch fijner.
Op het moment is het voor mij dus nog steeds de bh, ook al zie ik die het liefste uit m'n kast verdwijnen XD; Ik denk dat dat nog wel een tijdje gaat duren.
Mijn binder van Danaë werkt juist wel heel goed. Gek dat dat zo kan verschillen per persoon. Misschien ligt het ook aan de grootte van je borsten ofzo.
Als de maten van Underworks hetzelfde zijn als die van Danaë dan kan ik het vergeten want ik heb helaas geen standaard maat -.-
Wel jammer! Als ik een nieuwe binder moet dan moet ik steeds helemaal naar haar toe en dat is een heeeeeeele verre reis. Ik bestel dan toch liever
Gebruik de binders van danae, die korte hesjes. Zitten prima en doen hun werk prima, maken de boel zo goe als plat. Shirt erover en daarover meestal een overhemd.....Werkt perfect
Ik ga wel voor die hesjes, maar pas als ik aan de hormonen ga. Nu ben ik toch nog niet passabel genoeg, en draag ik de binder alleen als ik er zin in heb.
Goeie tip!
Vandaag kwamen er weer nieuwe hesjes binnen de 101 en de 103. Mijn oude waren echt oud oud. Met de 101 ben ik echt superblij. Had het overigens verkeerd om aangetrokken en dat werkt ook prima(handig met v-shirts) De 103 moet ik nog wat aan wennen. Het aantrekken gaan moeizaam en het uitrekken nog veel erger, maar dat heeft vast zijn tijd nodig. Maar ben met beide zeer tevreden.
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
Heb je ook het probleem dat de 103 steeds omhoog rolt? De eerste binder die ik kocht was ook een 103 maar hij rolde constant omhoog :/ Ik heb wel 'ns gehoord dat mensen hem bij de broek in doen, maar met m'n 1.85 komt hij niet laag genoeg.
Ja die 103 rolt bij mij ook omhoog. Probeer het in mijn broek te stoppen, maar ben intussen iets minder enthousiast over de 103(ook omdat ik het constant warm heb en ik liever dus die andere draag) maar het speelt ook mee dat die omhoog gaat.
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan