binders FTM

Make-up, kleding, en zo voort
Daniel

Re: binders FTM

Bericht door Daniel »

Ik heb ook de 103, en hij rolt continu omhoog omdat ik hele brede heupen heb en ook wat te lang ben voor m'n maat. Maar als hij zit bind ie wel heel goed.
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
Martijn

Bericht door Martijn »

Inderdaad als de binder eenmaal goed zit is het een hele goede.
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
Jake

Bericht door Jake »

Dat geloof ik graag, maar ik krijg hem dus nooit goed :p Hij past gewoon niet over m'n heupen :/

Heeft er trouwens iemand ervaring met een binder met rits/klitteband? Na 't douchen zit ik altijd te worstelen met het aantrekken, dus misschien is dit een oplossing. Ik ben alleen bang dat het snel kapot gaat door de spanning omdat een binder zo strak zit.
FAtham

Bericht door FAtham »

Goh ik had ook "het rollende wonder" vroeger. Gek werd ik er van. Ook bij mij dankzij de heupen :evil:

Danae-hesjes maken niet alles helemaal plat maar je moet het ook niet te plat willen en te extreem af gaan binden want het is een aanslag op je huid wat weer resulteert in een minder resultaat na de borstoperatie door geperst en/of opgerekte huid om sommige plekken. Ook al doe je hem 's avonds uit je draagt hem wel minimaal een uurtje of zes per dag. Ik spreek helaas uit ervaring, ik ben tevreden met mijn operatie maar het had velen malen beter geweest als ik die twee bulten wat meer ontzien had vroeger.

Een lichte bobbel valt sowieso echt niet op. Ik weet dat ik zelf altijd flipte van de kleinste helling die verder niemand opviel behalve mezelf(in mijn hoofd). Hoe forser je zelf bent qua lichaamsbouw hoe minder je hoeft te binden natuurlijk.

@ Juno; Die met rits heb ik na de borstoperatie gebruikt en daar was hij perfect voor, ik denk echter niet dat hij als binder echt goed is tenzij je een kleine maat hebt. Er staat dan denk ik idd veel te veel spanning op IMO.
Holden

Bericht door Holden »

Juno schreef:Dat geloof ik graag, maar ik krijg hem dus nooit goed :p Hij past gewoon niet over m'n heupen :/

Heeft er trouwens iemand ervaring met een binder met rits/klitteband? Na 't douchen zit ik altijd te worstelen met het aantrekken, dus misschien is dit een oplossing. Ik ben alleen bang dat het snel kapot gaat door de spanning omdat een binder zo strak zit.
Ik gebruik de 106 (met rits) en vind die heel fijn. Ik heb de hemden niet gebruikt dus kan ze ook niet vergelijken.

Onder de rits onderaan het vestje zit aan de binnenkant ook 2-3 haakjes die je vast maakt (zoals met een BH), daardoor is de druk op de rits ook wat minder.
Minne

Bericht door Minne »

Ik heb er een met klittenband, die werkt best goed, voor mij is het fijn omdat ik 'm wat minder strak kan zetten als ie pijnlijk begint te worden.
Paul

Bericht door Paul »

@Sietse: waar heb je die vandaan?
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Ik draag eigenlijk ook dagelijks een binder met klittenband. Was er eerst nogal huiverig voor, bang dat hij lawaai zou maken of zelfs los zou gaan. Maar ik heb 'm nu 3/4 jaar en het hoekje krult en zit minder goed vast. Maar hij is nog goed voor gebruik. Ik heb 'm van Lesloveboat gehaalt, aan de prijs, maar ik ben tevreden. Wil er binnenkort nog één bestellen.

Moet zeggen dat het makkelijk loshalen of losser zetten voor mij ook een pre is. Vaak één van de eerste dingen 'savonds thuis is die binder los trekken.
Mike

Bericht door Mike »

Ik heb de 102 en 103 en ben er erg tevreden mee. Heb ook geen last dat hij omhoog rolt.
mick1984

Bericht door mick1984 »

FAtham schreef:Goh ik had ook "het rollende wonder" vroeger. Gek werd ik er van. Ook bij mij dankzij de heupen :evil:

Danae-hesjes maken niet alles helemaal plat maar je moet het ook niet te plat willen en te extreem af gaan binden want het is een aanslag op je huid wat weer resulteert in een minder resultaat na de borstoperatie door geperst en/of opgerekte huid om sommige plekken. Ook al doe je hem 's avonds uit je draagt hem wel minimaal een uurtje of zes per dag. Ik spreek helaas uit ervaring, ik ben tevreden met mijn operatie maar het had velen malen beter geweest als ik die twee bulten wat meer ontzien had vroeger.

Een lichte bobbel valt sowieso echt niet op. Ik weet dat ik zelf altijd flipte van de kleinste helling die verder niemand opviel behalve mezelf(in mijn hoofd). Hoe forser je zelf bent qua lichaamsbouw hoe minder je hoeft te binden natuurlijk.

@ Juno; Die met rits heb ik na de borstoperatie gebruikt en daar was hij perfect voor, ik denk echter niet dat hij als binder echt goed is tenzij je een kleine maat hebt. Er staat dan denk ik idd veel te veel spanning op IMO.
Ik wist niet dat het eiegenelijk niet goed is voor je herstel.. ik draag me hesje nooit elke dag.. alleen maar als ik naar buiten ga..
een vraagje trouwens over hesjes en real life fase.. weet iemand of het dan verplicht hesjes dragen? Ik vind hesjes echt vervelend.. oke je ziet je borsten ff niet.. maar ik vind het echt rot zitten