Haar (FtM)
-
Harro
Re: Haar (FtM)
Je foto is anders duidelijk genoeg hoor. Zonder twijfel een jongen
-
Jurian
Harro schreef:Je foto is anders duidelijk genoeg hoor. Zonder twijfel een jongen
Maak het onmogelijke, mogelijk!!!
-
Paul
Heb zelf mijn hele leven lang haar gehad, en afgelopen januari de schaar er in laten zetten.
De kapper begreep precies wat ik wilde, dat scheelt.
Nu is het tot aan mijn schouders en met een kort 'driehoekje' bij mijn oren, zodat ik het op werk naar achteren kan doen, en in prive meer mannelijk, dus meer als bakkebaardje kan gebruiken.
Ik was er in eerste instantie een beetje huiverig voor, maar het viel alles mee, krijg er leuke reacties over, en het meest belangrijk: ik ben er zelf enorm blij mee!
Misschien de volgende keer weer wat korter
De kapper begreep precies wat ik wilde, dat scheelt.
Nu is het tot aan mijn schouders en met een kort 'driehoekje' bij mijn oren, zodat ik het op werk naar achteren kan doen, en in prive meer mannelijk, dus meer als bakkebaardje kan gebruiken.
Ik was er in eerste instantie een beetje huiverig voor, maar het viel alles mee, krijg er leuke reacties over, en het meest belangrijk: ik ben er zelf enorm blij mee!
Misschien de volgende keer weer wat korter
-
Harro
Goed te horen dat je er zo blij mee bent Paul
-
Ted
Ga vrijdag naar de kapper, een ruimdenkend persoon die geen hokjes-geest heeft.
Vond het spannend om te doen, maar heb aan de telefoon gezegd, dat ik een kapsel wil, dat ook mannelijk kan zijn.
Zodat ik op mijn werk niets hoef te zeggen, maar privé me mannelijker kan voelen.
En dan, met nieuwe look zaterdag naar de Kiss Kiss Club! Yeah!

Vond het spannend om te doen, maar heb aan de telefoon gezegd, dat ik een kapsel wil, dat ook mannelijk kan zijn.
Zodat ik op mijn werk niets hoef te zeggen, maar privé me mannelijker kan voelen.
En dan, met nieuwe look zaterdag naar de Kiss Kiss Club! Yeah!
-
Jake
Voor het eerst die lange haren eraf kan echt spannend zijn. Top dat jullie dat hebben gedaan. Achteraf blijkt het altijd enorm mee te vallen, maar het is toch een erg spannende stap. Voor reacties hoef je gelukkig nauwelijks bang te zijn als FtM. Vrouwen hebben wat dat betreft enorm veel vrijheid. Je zou in mannenkleding met kort haar rond kunnen lopen en mensen denken hooguit dat je lesbisch bent.
-
Paul
Heb je een goed punt Jake!
Heb jij by the way je naam net veranderd, of loop ik weer eens achter?
Heb jij by the way je naam net veranderd, of loop ik weer eens achter?
-
Jake
Klopt net verandert, een paar dagen terug, misschien een week.
Toen ik lid werd wilde ik in eerste instantie wat anoniemer blijven en koos ik de naam van m'n hamster (Juno)
Toen ik lid werd wilde ik in eerste instantie wat anoniemer blijven en koos ik de naam van m'n hamster (Juno)
-
Paul
Haha, nou in ieder geval staat Jake je heel erg goed 
-
Mike
Ik heb mijn haar steeds iets korter laten knippen. Nu is het aan de zijkanten kort en bovenop wat langer. Dat doe ik dan omhoog, een beetje warrig. Ik draag ook vaak een pet.