Maar groot gelijk hoor, Engel.
Liefs Daniéla
Jeetje,je moet dat maar accepteren alsof het vanzelfsprekend is en er maar bij hoort,geen/minder haar hebben.Ik heb mijn eigen haar nog en ook voor mij was dat een reden om eerder te beginnen met hormonen om e.v.t. mannelijke kaalheid te voorkomen.Ik ben blond(en dom) en de meeste geboren jongens worden vrij vroeg kaal omdat ze blond zijn.Ik had dat nooit geaccepteerd als ze dat mij zo hadden gezegd.Nee dan maar de risico nemen op zelf medicatie.Raisa schreef: Op het genderteam kreeg ik te horen dat "alle oudere vrouwen bij het genderteam minder haar hebben en dat ik dat maar moest accepteren". Dat was voor mij het signaal om het heft in eigen handen te nemen en zowel hormonen als testosteronblockers te kopen op een internetapotheek.
Zo'n antwoord is ver beneden peil, onprofessioneel toont geen respect voor de genderteam cliënten. Is de zoveelste schandaal van de genderteams.Raisa schreef:Ook ik ben eerder begonnen met hormonen maar heb juist geen hulp gekregen van een huisarts. Ik wilde graag zsm met hormonen beginnen omdat ik erg bang was dat mijn haar verder zou uitvallen. Ik was 3 artsen afgegaan en allemaal zeiden ze dat ze dat liever aan het VUmc overlieten. Op het genderteam kreeg ik te horen dat "alle oudere vrouwen bij het genderteam minder haar hebben en dat ik dat maar moest accepteren". Dat was voor mij het signaal om het heft in eigen handen te nemen en zowel hormonen als testosteronblockers te kopen op een internetapotheek.