zijn men borstjes nu ok of .........;

Anon20180501

Re: zijn men borstjes nu ok of .........;

Bericht door Anon20180501 »

Een recept dat op naam van een ander staat 'verzilveren' lijkt me ook een beetje illegaal. ;)

Maar groot gelijk hoor, Engel.

Liefs Daniéla
Engel

Bericht door Engel »

Hoi Daniela,
Dank je. Voorlopig moet het maar zo. Ik moet nog lang wachten maar het is niet anders. Wil/kan de tijd goed gebruiken om goed na te denken of wat hoe het straks allemaal moet /kan gaan lopen. Ben niet alleen, dus moet ook met anderen rekening houden. Ben al heel erg blij dat vrouw en dochter goed reageren want zoals ik hier lees is dat vaak niet zo. Zie mijn dochter gisteren in de auto tegen mijn vrouw, ma dan heb je straks wel een probleem want dan is de klerenkast te klein.... Lief he.
Engel
Afbeelding
http://ei.50plusser.nl" target="_blank
Anon20180501

Geweldig Engel, wat een lieve dochter heb je. Misschien was ze er zich niet bewust van maar ze kan ook grappig uit de hoek komen :)

Je kostbaarste bezit is je gezin. Ik was al 5 jaar gescheiden eer ik me bewust werd van mijn GD en zat/zit dus in een hele andere situatie maar mijn kinderen maken dat allemaal goed en hebben er aan bijgedragen dat ik kan zijn wie ik ben. Als dat anders zou zijn geweest kan ik me niet voorstellen hoe het dan met mij was gelopen, niet heel goed denk ik.
Mijn ex-vrouw accepteert me ook en legt me dan ook niets in de weg wat het contact met mijn kinderen aangaat. Af en toe leent ze haar auto uit aan mijn kinderen zodat ze naar mij kunnen komen en heeft ze me een keer op haar personeelspasje gratis laten shoppen in de schoenenzaak waar ze werkte.
Ik heb haar ooit voor de lol (maar stiekem toch serieus...sssst ;) ) gevragen of ze biseksueel genoeg was om opnieuw een relatie met me aan te gaan. Ze had toen al een paar jaar een vaste relatie dus was haar antwoord natuurlijk voorspelbaar. Met deze man is ze inmiddels getrouwd maar die zei ooit dat wanneer hij plots veel geld zou hebben hij mijn operatie zou betalen.

Ik heb niet het gevoel dat ik mijn gezinsleven deels achter me heb gelaten maar dat er 1 lid is bijgekomen.

Nu terug naar het topic wat mij betreft.

Liefs Daniéla
Engel

Bericht door Engel »

Hoi Daniela,
Je heb gelijk we dwalen af. Toch een lief aanbod voor je.
Om even terug te gaan naar het topic, de mijne zijn nog steeds te klein.
Even kijken of een foto lukt.
Engel
Laatst gewijzigd door Engel op 24 feb 2013, 12:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Anon20180501

Ik ben een van die weinigen die geen grote borsten wil en ook niet graag zou zien bij een eventuele partner van me.

Ik had het geluk dat ik door groeihormonen op mijn 11e al enigszins borstvorm had gekregen, genoeg om een A-cupje met vulling
te vullen in ieder geval. Nadat ik met hormonen was begonnen namen ze al snel de vormen aan van volgroeide borsten maar de
laatste tijd stagneert de groei een beetje en voel ik nog maar af en toe groeistuipjes.
Ik ben nu ruim 19 maanden met hormonen bezig wat inhoudt dat ze nog wel even doorgroeien, zeker na de srs, maar hoop niet te
groot dus.

En hoe graag ik ook naar borstjes kijk ik vraag nooit of ik ze even mag zien. Uitzonderingen daargelaten :)

Liefs daniéla
Raisa

Bericht door Raisa »

Ook ik ben eerder begonnen met hormonen maar heb juist geen hulp gekregen van een huisarts. Ik wilde graag zsm met hormonen beginnen omdat ik erg bang was dat mijn haar verder zou uitvallen. Ik was 3 artsen afgegaan en allemaal zeiden ze dat ze dat liever aan het VUmc overlieten. Op het genderteam kreeg ik te horen dat "alle oudere vrouwen bij het genderteam minder haar hebben en dat ik dat maar moest accepteren". Dat was voor mij het signaal om het heft in eigen handen te nemen en zowel hormonen als testosteronblockers te kopen op een internetapotheek.
Venka

Bericht door Venka »

Raisa schreef: Op het genderteam kreeg ik te horen dat "alle oudere vrouwen bij het genderteam minder haar hebben en dat ik dat maar moest accepteren". Dat was voor mij het signaal om het heft in eigen handen te nemen en zowel hormonen als testosteronblockers te kopen op een internetapotheek.
Jeetje,je moet dat maar accepteren alsof het vanzelfsprekend is en er maar bij hoort,geen/minder haar hebben.Ik heb mijn eigen haar nog en ook voor mij was dat een reden om eerder te beginnen met hormonen om e.v.t. mannelijke kaalheid te voorkomen.Ik ben blond(en dom) en de meeste geboren jongens worden vrij vroeg kaal omdat ze blond zijn.Ik had dat nooit geaccepteerd als ze dat mij zo hadden gezegd.Nee dan maar de risico nemen op zelf medicatie.
Gwendolyn

Bericht door Gwendolyn »

Raisa schreef:Ook ik ben eerder begonnen met hormonen maar heb juist geen hulp gekregen van een huisarts. Ik wilde graag zsm met hormonen beginnen omdat ik erg bang was dat mijn haar verder zou uitvallen. Ik was 3 artsen afgegaan en allemaal zeiden ze dat ze dat liever aan het VUmc overlieten. Op het genderteam kreeg ik te horen dat "alle oudere vrouwen bij het genderteam minder haar hebben en dat ik dat maar moest accepteren". Dat was voor mij het signaal om het heft in eigen handen te nemen en zowel hormonen als testosteronblockers te kopen op een internetapotheek.
Zo'n antwoord is ver beneden peil, onprofessioneel toont geen respect voor de genderteam cliënten. Is de zoveelste schandaal van de genderteams.
Wanneer worden ze "wijs" en beseffen dat er een eind aan dit soort blunders moet komen. Het kan wel waar zijn, maar dat kun je beslist anders verwoorden. Zoals: Vele oudere trans vrouwen hebben niet een volle haar bos meer, hoe eerder je de werking van testosteron kan blokken hoe beter. Echter wij zijn gebonden aan.....???? en mogen niet eerder hormonen voorschrijven dan na groen licht.

Is dat nu zo moeilijk? Schijnbaar wel. :twisted:

Gwendolyn
Engel

Bericht door Engel »

Hoi Gwendolyn
mooi gezegd, vraag me nu dus echt af vanaf wanneer ze " over oudere vrouwen praten"
Engel
Afbeelding
mariena70

Bericht door mariena70 »

ik denk dat de transgenders en de MtF en de FtM ook wel een beetje respect moeten tonen voor de genderteams en dat ze niet zomaar als moeten claimen waar ze denken recht op hebben want dat is niet altijd zo en je moet ook blij zijn dat ze je willen helpen erbij en dat is een voorrecht en geen recht.

mariena70