penis envy

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Nathan90

Re: penis envy

Bericht door Nathan90 »

Mannen wc hoef je je doorgaans echt geen zorgen over te maken Kilian. Ook als je twijfelt hoe passable je bent en zelfs als je weet dat je de helft van de tijd nog als vrouw wordt gezien.

Ik gebruik in Nederland meestal de mannenwc als ik gewoon buiten de deur ben, alleen op school sowieso niet. En van de zomer in Schotland ben ik altijd naar de heren geweest, ookal werd is daar buiten de wc bijna constant als vrouw gezien. (wat heel stom was, aangezien ik in Nederland zo ongeveer 50/50 jongen/meisje ben)

Ik zie het maar zo, als men buiten de wc twijfels over je heeft en je loopt de dameswc binnen. Dan twijfelen dames regelmatig nog, en anders is er altijd grote kans op giegels en ongemakkelijkheden. Zodra je de mannenwc inloopt gelooft iedereen direct dat je een jongen bent, maar misschien schatten ze je dan een aantal jaren jonger in. Stel iemand in de wc denkt dat je verkeerd zit, dan zal die hoogstwaarschijnlijk geen kik geven. En stel je komt die ene idioot tegen die zegt dat je de andere wc moet hebben, dan kan je altijd nog jezelf eruit praten door te zeggen dat die vol is en je nodig moet. Maar dat heb ik zelf nog nooit meegemaakt.

Mannen in de wc zijn een beetje met de instelling van.. als jij die wc binnenloopt, dan zal jij het wel weten. ;)
Als eerste keer zou je prima eens op een groot station zoals Utrecht naar de wc kunnen gaan. Kost je alleen wel 50cent haha.
Kilian

Bericht door Kilian »

tja mannen zijn vaak wel makkelijker daarin ja. vrouwen hebben vaak van: onze wc is ons domein ofzo gezeik :P
maar ik moet het gewoon doen denk ik daar heb je gelijk in. ik ga het inderdaad maar is uitproberen binnenkort want iedereen wijst me toch altijd naar de mannen wc.
ben alleen bang dat ze raar gaan doen ofzo, maargoed dat doen ze in de vrouwen wc ook wel.

soms betrap ik mezelf op het verzinnen van smoezen om niet naar de heren wc te gaan terwijl ik graag wil xD
maar thanx voor je reactie en die 50cent is t me wel waard (als t goed gaat) haha
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Haha juist, gewoon doen. Ik heb in bijna 2 jaar tijd nog geen reactie gekregen van een man en heb bijna altijd commentaar op school bij de vrouwen. Komt goed! ;)
Kilian

Bericht door Kilian »

dat is wel fijn! maar komt inderdaad wel goed, moet nog wat zelfvertrouwen krijgen maar krijg altijd te
horen dat ik redelijk overtuigend overkom als man :)
Figó

Bericht door Figó »

Juist als je de vrouwen wc binnengaat bevestig je de twijfels op een verkeerde manier. Dan krijg je het: 'Oh het is toch een vrouw' gedoe. Ik denk niet dat je daar blij van word! Als je de mannenwc inloopt dan krijg je het: 'Oh het is toch een man' gedoe waar je dus wel blij van word :P
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
Kilian

Bericht door Kilian »

ja das waar!
ik ga vanaf nu wel naar de mannen wc :)
J1nny

Bericht door J1nny »

De meeste mannen die denken dat je een vrouw bent interesseert het geen biet als ze je tegen komen in de heren.
Zullen hooguit stiekem loeren of ze hun oordeel kunnen bevestigen, en daarvoor moet je natuurlijk wel aanwezig zijn in die WC.

Ergo, er zal geen enkel probleem zijn.....
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Jinny, ik denk ook niet dat het een probleem voor hen zal zijn maar hoe kan ik mijn make-up bijwerken met het geklater van afgewerkt bier op de achtergrond. En om stoer te doen tegenover de rest zal er ongetwijfeld iemand zijn die je zogenaamd even per ongeluk aan moet stoten. Ik voel me daar niet op mijn plaats, voel me er niet veilig en dus ga ik daar niet meer heen. En daarbij is er altijd dat stukje angst dat mannen doen wat mannen altijd doen, net een beetje meer man zijn dan de rest. Daar heb ik mij m'n hele leven al aan geërgerd en dat laat ik dus niet meer gebeuren, nooit meer!

Liefs Jannet
(zo de hormonen frustratie is er weer uit)
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.
J1nny

Bericht door J1nny »

Het was ook voor de V/M bedoeld, niet voor ons....... :D
Jannet V

Bericht door Jannet V »

Gelukkig dan kan ik rustig slapen.
Samen hand in hand door de stormen van de stilte langs het eindeloze strand, ...was ik een stukje van jou. Nu de wind is gaan liggen, rust jij als herinnering in mij.