Ik heb van Danea de 102 en 107. Die laatste raad ik af, want dat strapless zakt gewoon af. De 102 is heerlijk, zit echt superfijn. Ik heb de XS maar hij heeft me nooit afgekneld. Ik ben best slank, maar niet superslank ofzo. Ik heb ook 2 binders van een Chinese ebaydistributeur. Die zijn supermooi, maar het zit ontzettend strak en laat striemen onder mn oksels achter. Dus ik was die expres erg vaak, en draag ze maar een paar uurtjes. Ik had expres een maat groter besteld de laatste keer, maarja...
Enneh helemaal plat moet het van mij ook echt niet zijn. Jongens hebben ook borstvorming, zeker wat gespierdere jongens (en zown bouw heb ik ook, dus een cupje B is prima onopvallend te maken).
Real life phase is dat je je als jongen profileert. Als jij dat wilt zonder hesje, en je 'verbergt' je vrouwenborsten op jouw eigen manier, dan is dat volgens mij gewoon prima. Ze gaan echt niet zeggen dat je dat moet doen lijkt me. Maar zonder binder zul je me niet op straat zien, en ook als ik naar familie ga ofzo doe ik dat ding aan. Ik moet toch een jongen zijn? Ik vind die binders gewoon fijn, en het resultaat ook, dus ik draag het gewoon dagelijks. Als ik vrij ben/s avonds thuiskom, gaat ie wel gewoon uit uiteraard.
Greetz
Tom
binders FTM
-
boytomlife
Re: binders FTM
http://boytomlife.blogspot.com" target="_blank
-
Harro
Hey Nathan
Thanks voor de tip van lesloveboat. Ik kende deze site nog niet, ziet er goed uit
Thanks voor de tip van lesloveboat. Ik kende deze site nog niet, ziet er goed uit
-
mick1984
ik moet denk gewoon wennen aan me hesje aan te doen.. vooral als ik de deur uit ga..ik moet eiegenlijk binnenkort ook nog een 2e bestellen .. heb er nog maar 1 en eiegenlijk 2..
-
Gabriël
Ik heb er ook een van LesLoveBoat met klitteband, maar na een jaar lang elke dag dragen was de klit er ineens uit. Bleef niet goed meer plakken, schoot zelfs gewoon los. Uiteindelijk heb ik de klitteband strips verwijderd en ze vervangen door van die metalen haakjes en oogjes en dat heb ik nu een half jaar en bevalt me prima. Ik heb de haakjes er zo op gezet dat hij net strak genoeg is (al had ik hem liever wat strakker gewild voor nog platter effect, maar vanwege mijn fibromyalgie is dat niet haalbaar), en hoef nu ook niet meer bang te zijn dat hij losschiet. 
En ik moet nog steeds als ik tijd heb er ook eens eentje van een lichtere stof maken, zodat ik ook eventueel lichtgekleurde shirts kan dragen in de zomer.
En ik moet nog steeds als ik tijd heb er ook eens eentje van een lichtere stof maken, zodat ik ook eventueel lichtgekleurde shirts kan dragen in de zomer.
-
Figó
Is er eigenlijk een goed alternatief voor een binder? Ik word gek van de mijne. Het gaat steeds meer zeer doen. Striemen, schuren en het doet gewoon echt zeer op mijn borstkas. Ik was er eerst wel tevreden mee maar het zit steeds pijnlijker. Het is een verademing als ik dat ding uit kan doen. Ik ga alleen nooit weg zonder binder. Niks dragen is geen optie. Is er iets dat je kan dragen dat ook bind? Ik heb niet veel dus zo strak hoeft het niet. Die binder is echt niet goed voor m'n lichaam en ik ben niet kleinzerig. Ik krijg allemaal rare bulten/bobbels en die doen veel pijn.
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
-
Minne
Oeps, late reactie! Sorry, ik las het net pas! Ik heb 'm van lesloveboat, maar ik zie dat die al genoemd is. Ik ben er tevreden mee, maar ik zit te denken om er eentje op maat te laten maken bij Danae, ik heb een vergroeing in m'n rug en ik merk dat m'n binder steeds pijnlijker word, terwijl ik 'm toch wel graag zo vaak mogelijk aandoe, maar na een paar uur begint het gewoon te branden en te steken..en als je dan niet net even ergens bent waar je 'm uit kunt trekken is dat erg vervelend. Heeft iemand ervaring met op maat laten maken bij Danae? Ik vraag me ook af of het elke dag dragen van de binder die vergroeing misschien ook erger zou kunnen maken, maar dat zou ik eens aan een dokter moeten vragen..voorlopig doe ik het maar met een sport bh en een wijde trui!Paul schreef:@Sietse: waar heb je die vandaan?
-
Nathan90
Fiego, naar mijn weten zijn alle alternatieven op binders nog slechter voor je dan de binder zelf. Je zou misschien moeten kijken naar een andere maat/model die je iets ruimer zit.
-
Figó
@Nathan, het probleem is dat ik niet binnen de standaard maten val (of course -.-) en dan moet ik helemaal naar Amsterdam voor een nieuwe. Maar dat moet dan maar een keer.
@Sietse, Danae heeft daar heel veel verschillende binders en die kan je passen. Zo heb ik er een keer een gekocht. Ik denk dat helemaal op maat laten maken wel veel duurder is.
@Sietse, Danae heeft daar heel veel verschillende binders en die kan je passen. Zo heb ik er een keer een gekocht. Ik denk dat helemaal op maat laten maken wel veel duurder is.
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
-
Holden
@Fiego - Kan je daar bij Danae gewoon binnen lopen of moet je een afspraak maken? En als je gewoon kan binnen lopen, wat zijn de openingstijden (kan 't niet vinden op d'r website)?
-
Nathan90
Mijn vriend is ooit voor zijn eerste binder bij Danae langsgeweest. Dat was toen wel op afspraak, maar dat was dan ook wel een zaterdag. En handgemaakt is uit m'n hoofd 12,50 extra. (stond voorheen wel op de site volgens mij) Uiteindelijk maakt ze natuurlijk al die binders met de hand, dus de enige 'extra handeling' zijn de andere maten.
@Fiegó, welke binder draag je in welke maat? Kan zijn dat je het eerder hebt gezegt, maar ik zie het zo snel niet staan.
@Fiegó, welke binder draag je in welke maat? Kan zijn dat je het eerder hebt gezegt, maar ik zie het zo snel niet staan.