Vraagtekens all over!!

Pas ik nou in een hokje of niet?
Dora

Re: Vraagtekens all over!!

Bericht door Dora »

Jeetje, ik lees je verhalen en mijn verbazing stijgt steeds meer!

Een 20 jarige 'homo uit de kast' die bevriend is met een 14 jarige 'hetero'jongen?

Daar werd en word je toch toen en nu zo ongeveer voor op de brandstapel gegooid ivm bv pederastie? Gezien het op die leeftijd niet onaanzienlijke leeftijdsverschil?

En zelfs nu jullie gaan trouwen geloven hijzelf, zijn en jouw familie en vrienden en collega's nog steeds dat ie hetero is? Zo ja, dan hebben jullie er wel de wind goed onder zeg! ;-)

En je eigenlijk een meisje voelen en kalend worden...op relatief jonge leeftijd...dan is finasteride of zelfs hormoongebruik toch voor de hand liggend om het haarverlies te stoppen?
Ipv een mega haartransplantatie?

Want geen fina/hormoongebruik betekent dat het kalingsproces gewoon doorgaat....achter en rond het transplantatiegebied...maar dat wist je natuurlijk al.

Heel bijzonder allemaal!
Valerie

Bericht door Valerie »

@Laura: Wat een ontzettend moeilijke tijd moet je doormaken! Petje af voor hoe jij het allemaal aanpakt, maar hoe enorm moeilijk voor je.
Ik hoop dat je snel een einde kan maken aan je dubbelleven en altijd jezelf kan zijn!
Mbt het arbeidsconflict: wordt het op je werk niet toegestaan of ?
Veel sterkte & succes met alles!!! XX

@Dora: haha. ik snap je reactie wel. als je de details meer weet, is het ook wat meer te snappen. WIj hebben elkaar 'leren kennen' toen hij 14 en ik 20 was. Zo'n twee jaar later kwam er pas sprake van vriendschap. Van zijn 16e tot zijn 21e heeft hij 2 best wel langdurige relaties gehad met meiden die ik ook goed heb leren kennen. En pas daarna veranderde onze vriendschap in een relatie.
Dat vrienden en familie hem homo/bi noemen/ vinden terwijl hij daar zelf een andere mening over heeft, maakt hem weinig uit. Soms zegt hij wel dat hij 'homo' is om maar van alle vragen af te zijn (lekker makkelijk).
Maar het is ook een aparte gozer, hij heeft een dosis lef daar kan niemand tegen op. En daarbij ook zo teder voor mij nu in deze fase van 'twijfels'.

Mbt mijn haren: op mijn 19e ben ik binnen 3 maanden enorm veel haar kwijt geraakt. Het ging absurd snel. Het was al vrij snel te laat voor enkel fina.
Na een jaar of 8 naar Brussel gegaan en daar een haartransplantatie genomen die me zo gelukkig heeft gemaakt (ik heb echt weer een volle bos haar). Daarnaast slik ik ook fina om mijn haar wat te verdikken en te voorkomen dat ander haar (wat ik nog had voor de transplantatie) nog zou uitvallen.

Maar een bijzonder verhaal is het ook wel ja....
zucht, vanavond allerlei kleren gepast bij me beste vriendin die (per toeval?) ook MTF is (wel al heel lang een meisje inmiddels).
zo mooi om die jurken te dragen...
Kus
LauraB

Bericht door LauraB »

@Valerie Het arbeidsconflict gaat over de werkplek en de manier waarop men met mij omgaat. Daarom wil ik voorkomen dat mijn GD de spreekwoordelijke stok wordt om mee te slaan.
Valerie

Bericht door Valerie »

super vervelend zeg!
Mocht je arbeidstechnisch advies nodig hebben, stuur me een priveberichtje. Ik ben manager en vals tegelijkertijd ; )
Sterkte ermee!