Dit verhaal van Aris met haar mooie Victoriaanse jurken bracht mij weer even terug naar de jaren 1950 tot 1960. Toen werden hier in de bioscopen veel van die Amerikaanse pure showfilms vertoond met sterren als Elizabeth Taylor, Doris Day, Esther Williams, Vera ellen etc. . Ik kan mij nog perfect herinneren, dat ik in die tijd in mijn dromen een hele grote klerenkast vol strapless avondjurken tot op de draad toe heb versleten.
Natuurlijk draag ik nu op bijv. een kerstdiner ook een mooie avondjurk en daar voel ik mij natuurlijk nog steeds helemaal kiplekker in, maar helaas komen dat soort gelegenheden in mijn maatschappelijke omgeving nog maar zo weinig voor.
Maar als ik in de belichting stellages of vliering van een concertzaal mijn microfoontjes boven het podium moet laten afzakken, om radio uitzending van een concert achteraf mogelijk te maken, dan passen hoogstens nog een eenvoudige broek of korte rok, met zakken voor gereedschap en klein materiaal, plus stevige schoenen en zeker geen hoge hakken, maar ik wordt daar dus wel volledig als technica geaccepteerd. En als er tussentijdse changementen zijn en ik daarbij, met publiek in de zaal op het podium microfoons moet verplaatsen, dan waardeert men duidelijk , dat ik daarbij toch minstens voldoende representatief gekleed ben.
Gezocht: deelnemers voor interviews
-
Sabrina40
-
Aris
Re: Gezocht: deelnemers voor interviews
thanx Noor , was een leuk intervieuw.
vond het fijn er aan mee te werken.
En Sabrina, ik geef regelmatig hier thuis een feest, gewoon voor de lol omdat het leuk is, komen meerdere mensen in apart kleding zo als gothic , steampunk en victoriaans, maar zeker niet iedereen, gewoon leuk en bont gezelschap van ruimdenkende mensen.
dit jaar zullen er zeker ook versch T,s bij zijn, in welke vorm dan ook.
feest is altijd open voor geintresseerden,gewoon BBQ muziek drankjes hapjes gezelligheid ( dit jaar probeer ik iets live te krijgen )
dus als er hier mensen zijn die denken lijkt me wel leuk, dan laat je het maar even weten, krijg je uitnodiging en gegevens
Grootste feest staat nu gepland op 7 September
iets van 50 man , kan dit jaar wat meer hebben vawege verbouwing.
Dus Sabrina, mooie gelegenheid voor mooie aparte kleding ?
motto is gewoon, kom zo als je zelf en zo als je het zelf graag wil
geen verplichtingen ook geen vast thema
vond het fijn er aan mee te werken.
En Sabrina, ik geef regelmatig hier thuis een feest, gewoon voor de lol omdat het leuk is, komen meerdere mensen in apart kleding zo als gothic , steampunk en victoriaans, maar zeker niet iedereen, gewoon leuk en bont gezelschap van ruimdenkende mensen.
dit jaar zullen er zeker ook versch T,s bij zijn, in welke vorm dan ook.
feest is altijd open voor geintresseerden,gewoon BBQ muziek drankjes hapjes gezelligheid ( dit jaar probeer ik iets live te krijgen )
dus als er hier mensen zijn die denken lijkt me wel leuk, dan laat je het maar even weten, krijg je uitnodiging en gegevens
Grootste feest staat nu gepland op 7 September
Dus Sabrina, mooie gelegenheid voor mooie aparte kleding ?
motto is gewoon, kom zo als je zelf en zo als je het zelf graag wil
-
KarenTS
hoi Aris, dat klinkt best leuk! Hou me op de hoogte
-
Aris
zal ik doen,
voor die gene die me op FB willen toevoegen, ik heb daar geen moeite mee.
staat het feest ook al aangemaakt als evenement, ik geef er altijd 3 in een jaar
komt ook nog zomer en winter editie LOL
aris van eck
voor die gene die me op FB willen toevoegen, ik heb daar geen moeite mee.
staat het feest ook al aangemaakt als evenement, ik geef er altijd 3 in een jaar
aris van eck
-
KarenTS
okee, heb je toegevoegd op FB
-
Sabrina40
Wat een hartstikke leuk initiatief Aris. Maar buiten FB kan natuurlijk ook via dit forum met Privë Berichten contact worden gemaakt.
-
Noor S.
Ik heb weer een nieuw portret geplaatst. Klik hier om het te lezen: http://www.tijd-voor-t.nl/portretten/portret-tom/