binders FTM

Make-up, kleding, en zo voort
EdwinJulian

Re: binders FTM

Bericht door EdwinJulian »

Ik ben tijdens een rondje googlen ook uitgekomen bij lesloveboat, alleen is dat betalen met paypal waar ik geen zin in heb. Met ebay heb ik geen ervaring, maar ga er eens kijken!
Sometimes I wish I was born a girl. I'd like make-up and pretty clothes, instead of just having this vagina :(
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Als je op Ebay niks vind en toch graag voor die Lesloveboat gaat zonder Paypal. Ik bestel volgende maand (als ik weer geld heb) daar wat, kan het dan evt voor je meebestellen en mits afspreken niet mogelijk is gooi ik het hier voor je in de bus! ;)
EdwinJulian

Dat zou helemaal fijn zijn! Ik ga kijken, bedankt voor het aanbod!
Sometimes I wish I was born a girl. I'd like make-up and pretty clothes, instead of just having this vagina :(
EdwinJulian

Ik heb een binder besteld via Danae. Kwam net binnen, dus ik heb hem geprobeerd. Nu vroeg ik me alleen af he, als je hem omhebt, wordt de boel van plat-plat of alleen platter? Het is namelijk alleen platter als ik hem aan heb en wordt pas plat-plat als ik er drukverband om heb. Maar dat verband wilde ik juist vermijden... Ik heb niet veel (a) en heb de kleinste maat besteld, die mij volgens de maattabel ook werd aangeraden. Is het de bedoeling dat het alleen platter wordt, of is XS nog te groot en moet ik langs voor een binder op maat?
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

De reden dat het platter wordt als je er op drukt is omdat je dan echt kracht zet in het plat drukken. Iets wat rondom je zit kan (in mijn ogen) niet op een verantwoorde manier jou dusdanig plat maken.

Bedenk dat je van bovenaf het slechtste zicht hebt op je eigen borstkas en dat mannen ook zeker niet plat zijn. Wat een binder ook doet is de vorm van de ronding veranderen zegmaar. Mannen zijn dus niet plat maar de ronding op hun borst is anders, de binder verandert dat vrouwelijke ronde. Je moet er een beetje vertrouwd mee raken, kijken hoe je alles het beste kan.. 'verdelen' onder de binder zodat het oké zit, er goed uitziet en het ook blijft zitten gedurende de dag.

Daarbij moet ik wel zeggen, dat ik dus geen fan ben van de Danae binders, omdat ik het idee heb dat het materiaal te elastisch is. ;) Vandaar dat ik mijne bij Lesloveboat haal en mijn lieftallige partner shopt bij Underworks.
Jack

Bericht door Jack »

Ik heb sinds deze week mijn eerste binder in huis, de 102 van Danae. In eerste instantie wist ik niet zo goed wat ik ervan moest vinden toen ik het paste. Ik was eigenlijk bang dat ik misschien een te grote maat had besteld omdat het niet helemaal afplat(hoewel ik voor de zekerheid een paar keer opgemeten had om dit te voorkomen).
Nu de binder na een paar dagen weer aangetrokken te hebben, ben ik er toch wel blij mee. Ik heb helaas best wel grote hompen vet op mn borst, dus helemaal plat op een comfortabele manier zal ik het denk ik niet krijgen. Ik hoopte denk ik stiekem dat alles magisch zou verdwijnen als ik m aandeed :p Dus het zal wel gewoon een kwestie van wennen zijn. Het is in ieder geval veel beter dan mijn sport bh's (alleen jammer dat t zoveel duurder is :p).
Voelde me in ieder geval vanmiddag tijdens het winkelen er wel een stuk zelfverzekerder door :D
Mike

Bericht door Mike »

Jack, fijn dat je je een stuk zelfverzekerder voelde door de binder :D
EdwinJulian

Jack schreef:Ik hoopte denk ik stiekem dat alles magisch zou verdwijnen als ik m aandeed :p
Misschien is dat bij mij ook het geval inderdaad. Ik ga lekker oefenen en rommelen deze week. Ben benieuwd wat ik ervan kan maken :)
Jake

Bericht door Jake »

Er zitten enorme verschillen tussen binders. Die van Danae zijn tegenwoordiger wat elastischer en werken wat minder goed heb ik het idee. Je zou evt. ergens anders ook kunnen bestellen en dan vergelijken (underworks is enorm populair). Het is sowieso handiger om er 2 te hebben zodat je kunt wisselen tijdens het wassen.

Maar goed, zoals Nathan al zei, helemaal plat-plat moet het ook niet zijn. Dat zou niet gezond zijn en er niet realistisch uitzien.
mick1984

Bericht door mick1984 »

ik ben tevreden over danea. Ik heb er vandaag nog een 2e gehaald..