Eens kijken, model 107, is die strapless?
Ik heb er zelf geen ervaring mee, en ik ben bang dat.mijn enige advies is een andere binder te proberen. Ik zie weinig heil in zo'n strapless model om eerlijk te zijn.
En het platter maken, mijn ervaring is dat de stof van Danae net wat te veel rekt om meer dan een dag goed te werken. En dan eigenlijk alleen echt wanneer je hem te heet wast inderdaad..
binders FTM
-
Nathan90
-
boytomlife
Re: binders FTM
De straplessvariant was mn eerste. Werkt opzich goed, maar ik denk dat de hesjes toch iets beter afplatten? In ieder geval werd ik helemaal ziek van dat ophijsen, dus ik raad hem niet aan
Tenzij je shirtjes met brede (v-)halsjes aan wilt doen
http://boytomlife.blogspot.com" target="_blank
-
Kenta92
oh cool ja ik heb er nog geen ervaring mee, laatst eentje besteld om te kijken of het wat is ^^ je kan het altijd nog eventueel terugsturenNathan90 schreef:Enige nadeel daarvan is dat het wel een beetje de vraag is wat je krijgt via Ebay. Van de verschillende 'bekende' bedrijven als Underworks, Lesloveboat, T-kingdom en in Nederland Danae is al makkelijk en snel veel informatie te vinden betreft verschillende modellen. Als je er gewoon één kiest omdat die het goedkoopst is lijkt mij dat het tegen kan vallen. De ene binder is de andere niet zegmaar.
En als ik zo snel even kijk, binders van die bedrijven die erop staan zijn qua kosten praktisch hetzelfde.
Maar als het voor jou of een ander werkt, good for you
"Are you not your own master? You should walk the path you desire. No one else should be able to stop you."
-
Martijn
Ik zit er over na te denken om te kijken naar van die sportdingen.
http://www.perrysport.nl/women/sport/sport-bhs#pagenr=2" target="_blank
En dan natuurlijk zonder opvulling
Ik ben een beetje klaar met die hesjes. Ik heb het al super warm door de testo en die hesjes maken het niet veel beter.
http://www.perrysport.nl/women/sport/sport-bhs#pagenr=2" target="_blank
En dan natuurlijk zonder opvulling
Het leven jaagt geen angst meer aan
ik heb al zo ver moeten kruipen
Het laatste stuk zal ook wel gaan,
tot ik ga staan
tot ik ga staan
-
Nathan90
Je zou het kunnen proberen, maar het zou voor mij niet werken. Ik heb altijd sport bh's gedragen en kan die nu echt niet meer aan omdat het bij lange na geen binder-resultaat geeft.
Gene is ook dat, hoewel het strakke bh's zijn, ze zijn gemaakt om je toch.. vrouwelijk in te voelen.
Gene is ook dat, hoewel het strakke bh's zijn, ze zijn gemaakt om je toch.. vrouwelijk in te voelen.
-
Martijn
Ik heb het geluk dat ik niet al te grote borsten heb. Dus ik zal eens testen of zoiets werkt.
tot ik ga staan
tot ik ga staan
-
Nathan90
Ik zal je niet kunnen zeggen welke maat mijn borsten zijn xD maar het is niet veel. Zit doorgaans in maatje S van binders.
Zou een andere binder geen optie zijn? Ander (kort) model eventueel?
Zou een andere binder geen optie zijn? Ander (kort) model eventueel?
-
Martijn
Ik gebruik al de binder met de open achterkant, maar zweet me kapot steeds door de testo(altijd warm)
Denk dat ik gewoon wat ga minderen. Thuis binder uit, en alleen als ik ergens heen moet doe ik een binder aan.
Denk dat ik gewoon wat ga minderen. Thuis binder uit, en alleen als ik ergens heen moet doe ik een binder aan.
tot ik ga staan
tot ik ga staan
-
Martijn
Paul schreef:Hey allemaal,
even een vraagje: ik gebruik momenteel de Trans-vormer top Tsv107 van Danaekurver, maar af en toe heb ik het probleem dat de top soms gaat schuiven of rollen.
Bovendien vind ik dat het niet altijd even goed 'afplat'. Alleen als ik m net iets te warm was werkt het goed - voor een dag.
Heeft iemand een idee wat nou eigenlijk het beste werkt? Waarbij het niet te veel gaat rollen of schuiven en wat genoeg afplat?
107 is toch die band? Die heb ik ook gehad en vond dat ding vreselijk. Zakte altijd al(kon niet eens trampoline springen
tot ik ga staan
tot ik ga staan
-
boytomlife
Sportbeha's binden hoor Martijn. Heb de mijne als binder deels gebruikt, maar het bindt wel minder goed dan hesjes, dus in niet te strakke shirts. En nja mijn beha expres te klein gekocht ergo het snijdt :p Eik is alleen de top vN Danae die ik pijnloos een hele dag kan dragen..
http://boytomlife.blogspot.com" target="_blank