Ik ben wel benieuwd geworden naar de tritop van Underworks. Werkt het ook bij de wat grotere cupmaten?
Hoe voelt het trouwens aan in de zomer? Wordt het dan heel warm?
binders FTM
-
Kilian
Re: binders FTM
het is best warm maar ik denk dat dat niet verholpen kan worden.
van grote cupmaten heb ik geen idee maar volgensmij is hij daar wel voor gemaakt (die 3 lagen)
van grote cupmaten heb ik geen idee maar volgensmij is hij daar wel voor gemaakt (die 3 lagen)
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
-
Figó
Even een vraag, hoe lang duurt het ongeveer voordat een pakket van Underworks aankomt?
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
-
Kilian
niet zo lang,, ik had m na 5 dagen (inclusief weekend)
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
-
Nathan90
@Kiyo, de tritop is vaak ook goed voor grotere maten.
En Underworks is snel, je krijgt een traceercode overigens ook. Maar bij ons echt besteld op donderdag en binnen op maandag erop.
En Underworks is snel, je krijgt een traceercode overigens ook. Maar bij ons echt besteld op donderdag en binnen op maandag erop.
-
Kiyo
@Nathan en Kilian: thanks! Dan ga ik binnenkort bestellen. ^^
-
mick1984
ik heb er nu 2 van danea.. maar het is allebei weer ebetje ander stofje.. hebben julie dat ook.. de 1 zit strakker dan de ander.. toch is allebei zelfde maat
-
Damian
Ik heb zelf 2 binders van Danae, allebei TSV101 want dat leek me wel handig aangezien ik dans en ik wou ze dus ook gebruiken voor het sporten.
Eerst had ik een S besteld in zwart maar omdat hij niet strak zat en omdat je gewoon nog alles zag had ik een xs besteld in het wit, die was eigenlijk qua strakheid wel goed maar te klein qua lengte ondanks dat ik niet super groot ben (1.64). Maar met die twee op elkaar ging het wel.
Nu zijn ze uitgerekt en zie je weer alles en het lijkt zelfs wel meer dan als ik niks aan heb...
Wij hebben alleen iDeal dus ik kan niet bestellen bij die andere sites en heb ook niet super veel geld..
Ik weet ook niet zeker meer welke maat ik moet hebben enz.
Hoe doen ze dat speciaal op maat maken bij Danae, ik ben best wel onzeker over mijn lichaam dus tsja.. ;3
Eerst had ik een S besteld in zwart maar omdat hij niet strak zat en omdat je gewoon nog alles zag had ik een xs besteld in het wit, die was eigenlijk qua strakheid wel goed maar te klein qua lengte ondanks dat ik niet super groot ben (1.64). Maar met die twee op elkaar ging het wel.
Nu zijn ze uitgerekt en zie je weer alles en het lijkt zelfs wel meer dan als ik niks aan heb...
Wij hebben alleen iDeal dus ik kan niet bestellen bij die andere sites en heb ook niet super veel geld..
Ik weet ook niet zeker meer welke maat ik moet hebben enz.
Hoe doen ze dat speciaal op maat maken bij Danae, ik ben best wel onzeker over mijn lichaam dus tsja.. ;3
-
Figó
Als je een binder van Danae op maat wil laten maken dan moet je een afspraak maken. Dan zal ze als je daar bent waarschijnlijk je maten opmeten e.d. Ik wou dat ook, alleen toevallig had ze toen een binder liggen die mij goed paste dus kocht ik die.
Ik heb trouwens ook alleen iDeal, maar ik heb een paypal account aangemaakt. Dat is heel handig want op veel (amerikaanse) sites kan je daarmee betalen. Je moet gewoon via je gewone rekening geld op je paypalrekening zetten en dan kan je betalen. Ideaal eigenlijk
Ik heb trouwens ook alleen iDeal, maar ik heb een paypal account aangemaakt. Dat is heel handig want op veel (amerikaanse) sites kan je daarmee betalen. Je moet gewoon via je gewone rekening geld op je paypalrekening zetten en dan kan je betalen. Ideaal eigenlijk
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
-
Damian
Dat klinkt inderdaad best handig Fiegó, ik zal eens even kijken want dan kan ik tenminste van Amerikaanse sites bestellen..
Over afspraak maken met Danae, moet ik haar dan gewoon een mail sturen?
Over afspraak maken met Danae, moet ik haar dan gewoon een mail sturen?