@Nathan, hoe krijg je zo'n traceercode? Ik heb er geen gehad in de bevestigingsmail
binders FTM
-
Figó
Re: binders FTM
Ja je kan een mail sturen, of even bellen/smsen. Ik geef zelf de voorkeur aan een smsje of een belletje want dat gaat het snelst 
@Nathan, hoe krijg je zo'n traceercode? Ik heb er geen gehad in de bevestigingsmail
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
-
Jake
Bellen is natuurlijk het snelst, maar je kunt ook gerust even mailen. Ze reageert meestal erg snel en ze is echt heel vriendelijk.
Normaal krijg je volgens mij een traceercode als de bestelling eenmaal is verzonden.
Normaal krijg je volgens mij een traceercode als de bestelling eenmaal is verzonden.
-
Figó
Ohh raar want ik heb de binder donderdag besteld. Dat zou betekenen dat ze hem nog steeds niet hebben verzonden...
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
-
Nathan90
Je zou even kunnen mailen en vragen. Je hoort bij webshops idd een mail te krijgen dat het is verzonden, eerder hebben ze geen traceercode immers want dat is via/van de verzendservice.
-
Elijah
Even een vraag: als je een binder/hesje bestelt bij Danea/ Underworks, staat er dan duidelijk op het pakket wat erin zit? Of is de verpakking discreet?
-
Mike
verpakking is discreet bij Danae. Underworks kan ik niets over zeggen
-
Elijah
Dank je wel voor je antwoord, Mike! Dat is mooi, dan zou ik er één kunnen bestellen zonder dat het opvalt. Hoewel het natuurlijk wel gaat opvallen dat mijn borst opeens zo plat is, maar dat zie ik dan wel weer. Sterk plaatselijk afgevallen wordt niet geloofd denk ik, dus dat kan ik alvast van mijn smoezenlijst afstrepen.
-
Mike
Dat hoef je toch niet uit te leggen? Dat is gewoon prive joh.
Je kunt ook eerst thuis dragen.
Op de site van danae staat ook wat er op het pakket komt te staan
Je kunt ook eerst thuis dragen.
Op de site van danae staat ook wat er op het pakket komt te staan
-
Nathan90
Underworks komt als het goed is gewoon in een gele DHL postbrief binnen. Ik heb 'm in tweeën geknipt om hem opnieuw te gebruiken want ik moest een binder doorsturen xD
anders had ik even voor je gekeken. Maar doorgaans zijn ze allen zo discreet mogelijk. Eventueel dat ze voor de douane aangeven dat er een shirt/hemd in zit.
-
Elijah
Je hebt helemaal gelijk, Mike.
Ik kwam er trouwens ook net achter dat die informatie keurig op de site van Danae vermeld staat.
Nathan, dank je wel voor de informatie. Ik bedacht me net dat Underworks uit Amerika komt en aangezien ik geen paypal/ creditcard etc. heb kan ik dat sowieso vergeten. Wel balen, want ik lees in dit topic meer positieve reacties over Underworks dan over Danae.
Nathan, dank je wel voor de informatie. Ik bedacht me net dat Underworks uit Amerika komt en aangezien ik geen paypal/ creditcard etc. heb kan ik dat sowieso vergeten. Wel balen, want ik lees in dit topic meer positieve reacties over Underworks dan over Danae.