Meeting

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Anon20190712

Re: Meeting

Bericht door Anon20190712 »

op die van t-nl! (onder events) als je daar nog niet bent aangemeld, voeg me toe als vriend, dan gooi ik je in de groep; https://www.facebook.com/lariekoekebakker" target="_blank
Damian

Bericht door Damian »

Oh haha nu zie ik het, ik zat gewoon op de pagina te kijken van t-nl en daarbij kon ik het niet vinden maar bij events natuurlijk wel :')
mick1984

Bericht door mick1984 »

@damian.. sorry,was gister hele dag weg kon daarom niet meer reageren. en mijn topografie is neit zo goed kennelijk dat ik dacht dat je vlakbij emmen woonde
FAtham

Bericht door FAtham »

Kreeg gisteren een sms hierover dus herhaal het hier ff; ik wil heel graag maar moet nog even afwachten met A. Geld en B. depressies. Die eerste kom ik wel overheen maar die laatste moet echt over zijn want ik ga niet de lol voor anderen verzieken door sip te gaan zijn. Het gaat al beter maar ik kijk het nog even aan, misschien is het echter wel goed om er weer eens uit te zijn.
Damian

Bericht door Damian »

-Mick; Haha, eerlijk gezegd moest ik het opzoeken op de routeplanner want mijn topografie is ook gewoon echt niet goed :')
Jake

Bericht door Jake »

Emmeloord ligt redelijk in de buurt van Emmen als je naar de hele kaart van Nederland kijkt. Er zijn helaas geen trein verbindingen en geen directe bus verbindingen, dus ik denk dat je alsnog een tijdje onderweg bent...

Is begrijpelijk Fatham, maar zoals je zelf ook zegt is het misschien wel goed om buiten de deur te komen. Gelukkig staan er nog volop dingen op de planning :)
Damian

Bericht door Damian »

Jake; Ja als je het zo bekijkt is het ook wel dichtbij maar inderdaad, er zijn geen treinverbindingen en geen directe busverbindingen.... Ik zou dan 2 uur en 10 minuten onderweg zijn, moet dan eerst met de bus naar Kampen, daar de trein pakken naar Zwolle om daar de trein te pakken naar Emmen.. En ben eerlijk gezegd nog nooit met de trein geweest dus ben wel bang dat het fout gaat ;$
MrLouis

Bericht door MrLouis »

Met een goede voorbereiding gaat er zelden wat mis @Damian
En anders reis je gewoon mee met iemand van het forum die dicht bij je woont ofzo :-)
Always Strive And Prosper
Figó

Bericht door Figó »

De eerste keer dat ik met de trein ging was ik ook nerveus maar er kan heel weinig fout gaan. Er zijn altijd wel conducteurs waar je iets aan kan vragen!
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
Damian

Bericht door Damian »

Ja dat is waar, er kan weinig misgaan maar toch.. Geen idee eigenlijk wie er dichtbij mij woont, ik weet dat Elise in Emmeloord woont maar ik weet niet of zij dan kan en wil?