Castlefest

aankondigingen voor bijeenkomsten en feesten (NIET commercieel!)
Nathan90

Castlefest

Bericht door Nathan90 »

Toen het evenement een aantal weken terug ter sprake kwam op het forum was er wel interesse om hieraan herinnert te worden. Hoewel het nog twee maanden weg is, is het voor mijn eigen planning al heel snel. Dus bij deze.. ;)

Wat is Castlefest? Om het heel simpel te zeggen, een muziekfestival met een fantasy en middeleeuws thema. Zo wordt het misschien niet altijd omschreven, maar daar komt het wel op neer. Het wordt jaarlijks in het eerste weekend van augustus gehouden op het landgoed van de Keukenhof in Lisse. Zo onderhand is het dusdanig groot dat ze sinds vorig jaar meer terrein afhuren en sinds twee jaar huren ze het parkeerterrein aan de overkant af als festivalcamping.

Gelukkig voelt het niet zo groot en is het gewoon een gezellig en sfeervol evenement met muziek, stands (met vanalles), veel soorten eten (in 'thema', eten en drinken van aardewerken borden en bekers) en dergelijk.

Zelfs de mensen die er niks te zoeken hebben vinden het doorgaans erg leuk om een dagje te komen (zoals mijn ouders) om de sfeer te proeven en mensen te kijken. ;) De meeste bezoekers komen dan ook niet in hun dagelijks kloffie, tegelijkertijd is lang niet iedereen uitermate opgedost en ben je ook zeker geen doorn in het oog mocht je wel gewoon in je spijkerbroek komen.

Zelf loop ik er alle dagen rond inclusief camping, dus van donderdagochtend tot maandagochtend telt het als mijn vakantie dit jaar. Mochten er meer mensen gaan kunnen we eventueel een tijd en plaats afspreken om en glas mede te halen samen. Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik een ramp ben met tijden en vaak een uur na het meetpunt erachter kom hoe laat het is... :roll:

That being said.. dus:

Castlefest
Datum: 2,3,4 augustus (vr t/m zo)
Entree: Dagkaart €19,-
Website voor meer info: http://www.castlefest.com" target="_blank

Ik ben een ramp in dit evenement uitleggen, dus mochten er vragen zijn, dan hoor ik het wel.. xD

EDIT:
Oh en voor enige sfeerimpressie hier de compilatie van afgelopen jaar.
Laatst gewijzigd door Nathan90 op 01 jun 2013, 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
selena
Voornaamwoorden: Zij/haar

Re: Castlefest

Bericht door selena »

Hai,

Ben wel van plan 1 dag te gaan. Al hangt dat wel af of er iemand met mij gaat en wacht nog op antwoord van diegene.
mick1984

Bericht door mick1984 »

ik ga heel mischien ook een dag met een vriend
Gabriël

Bericht door Gabriël »

Ik ben er op de zaterdag. Al heb ik nog steeds geen idee wat ik ga aantrekken, omdat ik het niet ga redden mijn orginele plannen af te krijgen. (dus dat kostuum wordt gewoon doorgeschoven naar de Archeon MidWinter Fair). Waarschijnlijk zal ik gewoon in gothic aristocrat gaan, maar misschien voeg ik nog wat fantasy elementen toe.

Ik drink zelf geen mede (ik drink helemaal geen alcohol namelijk), maar vind het wel leuk om even te meeten met mensen van het forum!
Irene_de_Vreede
Moderator
Voornaamwoorden: Zij/haar

Bericht door Irene_de_Vreede »

Ik ben er waarschijnlijk van donderdag tot maandag
Irene
Gwendolyn

Bericht door Gwendolyn »

Een ware feest, voor ieder die van het leven en andere mensen houdt. :wship: :hbeat: :hug:
Voor jong en mensen die wat meer jaren achter de rug hebben.... ;) HET gelegenheid voor mensen die er eens tussen andere mensen verkleed ... ( gekleed als de andere sekse ) uit te proberen. Ideaal voor de creatievelingen om zich uit te sloven met hun eigen creaties en maaksels. Ridders, piraten, elfen, en ga zo maar door, man, vrouw, "anders", voor ieder is er wel wat. En gewoon mensen kijken en genieten kan ook.
Ik heb het de keren dat ik geweest ben, ontzettend leuk gevonden. :D Een echte aanrader, en een mooi gelegenheid om eens met andere transgenders af te spreken. Is redelijk centraal in Nederland.

Beleef eens iets anders, het kan je helpen een zware tijd die veel transgenders beleven door te komen.

Wees jezelf, er is niets mooiers.
Gwendolyn
Aris

Bericht door Aris »

wij zijn er ook ( mijn vriendin en ik ) in ieder geval van af vrijdag, donderdag als ze vrij kan krijgen :)
en zeker leuk om eens wat met elkaar af te spreken Nathan :)
Zo als je aan mijn foto kan zien, ben ik weg van Victoriaans, uiteraard is dit niet mijn dagelijkse kleding ! :) AfbeeldingAfbeelding
Ted

Bericht door Ted »

Ben nog nooit op een dergelijk festival geweest, maar inmiddels wel erg benieuwd!
;)
Holden

Bericht door Holden »

Grappig. Ik ben in Lisse opgegroeid maar ben daar nog nooit geweest. Had er wel van gehoord maar wiste niet echt wat ´t nou inhield. Misschien dat ik dit jaar wel ff een dagje langs ga met m´n vriendin :-)
Laatst gewijzigd door Holden op 03 jun 2013, 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Ted schreef:Ben nog nooit op een dergelijk festival geweest, maar inmiddels wel erg benieuwd!
;)

Hah nou wie weet Ted. En Tess is ook welkom! (mits aan de lijn) ;)

Maar wordt nog druk zo als iedereen komt. :P