binders FTM

Make-up, kleding, en zo voort
Paul

Re: binders FTM

Bericht door Paul »

Hm dat vroeg ik me dus ook af. Wat is het effect als het beschadigd dan?
Heeft dat dan gevolgen voor latere operaties?
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Bedenk met net dat Lucas ergens iets had geplaatst over wat de chirurg hem had verteld over zo verantwoordelijk mogelijk binden zegmaar. Iets dat je de tepel zoveel mogelijk op dezelfde plek houd enzo. Hoewel het dan iets minder plat is, zorgt dit ervoor dat het operatie resultaat beter kan zijn geloof ik.

De gevolgen die ik kan bedenken. Ligt een beetje aan welke operatie je voor gaat, dubbele incisie of keyhole. Als je borstmaat dusdanig groot is dat je voor de dubbele incisie moet gaan, dan is er toch een grote kans dat de tepels los moeten tijdens de operatie. Dus dan maakt het (lijkt mij) niet zoveel uit. Als je klein genoeg bent voor de keyhole dan is het wel van belang.

Verder effect, beschadigd borstweefsel is zijn stevigheid kwijt. Bij het verwijderen wordt niet al het borstweefsel weggehaalt (daarom dus ook, als je stopt met T zal je weer kleine borsten krijgen) dus dit zal betekenen dat het borstweefsel wat je overhoudt ook minder stevig is dan het zou moeten/kunnen zijn.

Moet eerlijk zeggen dat ik, kijkend naar resultaten van operaties, niet direct het idee heb dat de 'slechter gelukten' nou zo direct komen door het binden.
Paul

Bericht door Paul »

Nou dat leek mij ook niet. maar wil toch alles zeker weten natuurlijk.
In principe bind ik verantwoordelijk, met de goede materialen. Ik ga er maar vanuit dat het dan niet schadelijk zal zijn.
Figó

Bericht door Figó »

Ik probeer zo weinig mogelijk te binden. Alleen als ik de straat op ga, en als ik om een boodschap ga doe ik meestal gewoon een sportbh aan en een grote jas dan zie je ook niks. Thuis heb ik hem nooit aan behalve als er bezoek is. En ik smeer altijd crèmes e.d. om de huid gezond te houden. ik ben echt bang dat als ik te vaak bind ik minder mooi resultaat krijg en dan ga ik echt spijt hebben. Ik denk maar zo: Dit is tijdelijk, ook al wil ik NU plat zijn en kan dat niet en is dat oh zo vervelend. Straks als ik ben geopereerd en ik heb teveel mijn binder gedragen waardoor het resultaat lelijker is ga ik eeuwig spijt hebben. Dan maar af en toe niet plat. Nog een jaar en dan ben ik aan de beurt
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
boytomlife

Bericht door boytomlife »

Zo slecht is binden niet, zeker niet als je snachts netjes alles uitlaat en het niet doet wanneer het niet nodig is. Zonder binder ga ik no way over straat. Ik heb niet zo veel en zie niet in wat er zo slecht zou kunnen zijn. Die Chinese binders zijn misschien wat minder goed voor je dan die van Danae, dus die draag ik alleen als het moet (tanktop, v-hals) en het liefst zo kort mogelijk.
mick1984

Bericht door mick1984 »

Ik ga ook nooi meer de straat op zonder dat ik een hesje aan heb.. voel me fijner als ik plat ben
Lenwe

Bericht door Lenwe »

Ik ook van Danaë. Zijn inderdaad wel prijzig maar dan heb je ook wat!
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Nuja, de buitenlandse binders zijn dan strakker. Maar eerlijk gezegt, na een jaar binden denk ik dat het beschadigde weefsel hetzelfde is.

Ik heb in ieder geval geen verschil gezien na een jaar Danae en nu na een jaar Lesloveboat. Enkel van voor en na binden.
Daniel

Bericht door Daniel »

Hoe weet je nou of je borsten klein genoeg zijn voor de kleine operatie? Is dat een bepaalde bhmaat of ligt het aan je lichaamsbouw ofzo? *heeft geen idee*
It is never too late to be what you might have been. – George Eliot
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Kleine bh maat is wel een beetje de regel. Anders heb je teveel losse huid/is de 'strengel' naar de tepel te lang om een goed en plat resultaat te krijgen.

Daarbij ligt het er dan ook wel aan in hoeverre de borsten kleiner worden van de testo.