Worden een paar spannende uurtjes/daagjes voor je, Duckarmy. Ergens afleiding in zoeken zal moeilijk gaan maar wie weet weet jij daar wel iets op en zo ja, dan zou ik dat in ieder geval wel gedaan hebben.
Blijf de moed er inhouden en veel geluk de komende tijd.
Liefs Daniéla
Ouders..
-
Duckarmy
Re: Ouders..
Ik zie wel wat het word, heb veel steun van de 2 beste vriendinnen die er zijn!Daniéla schreef:Worden een paar spannende uurtjes/daagjes voor je, Duckarmy. Ergens afleiding in zoeken zal moeilijk gaan maar wie weet weet jij daar wel iets op en zo ja, dan zou ik dat in ieder geval wel gedaan hebben.
Blijf de moed er inhouden en veel geluk de komende tijd.
Liefs Daniéla
-
Anon20180501
Mooi!
-
Duckarmy
Heb antwoord gehad, had wel meer begrip enzo verwacht, maar dit kreeg ik:
hebben juist uw brief geleen zeg als je klaar bent om er met papa en mij over te praten. We zullen luisteren en kijken wat we kunnen doen
Wat doen? Het enigste wat ze kunnen doen is, mijn kleren terug geven ofwel €60 geven (de waarde van de kledij) zodat ik ze nieuw kan kopen.
hebben juist uw brief geleen zeg als je klaar bent om er met papa en mij over te praten. We zullen luisteren en kijken wat we kunnen doen
Wat doen? Het enigste wat ze kunnen doen is, mijn kleren terug geven ofwel €60 geven (de waarde van de kledij) zodat ik ze nieuw kan kopen.
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
Klinkt als een handreiking, misschien zit er wel veel meer in dan een paar tientjes 
Irene
-
Duckarmy
Weet niet, hoe nu verder..
Pff
Pff
-
Barbarella
Ouders waar mee te praten valt zijn wel 60 Euro waard Duckarmy. Klinkt veel belovend wat ze hebben geschreven.
Levendula
Levendula
Na mij de zondvloed!
-
Duckarmy
Ga morgen proberen erover te praten, we zien wel..
Beter zo dan mezelf hier nog weken depri zit te maken door te zwijgen.
Beter zo dan mezelf hier nog weken depri zit te maken door te zwijgen.
-
Jake
Probeer je van te voren niet te negatief op te stellen. Ik vind het bericht ook positief klinken, dus wie weet zal het wel goed gaan.
-
Danielle
Je hebt nu een opening om te praten over het geheel en alle achterliggende zaken. Ga nu niet zeuren om die 60 euro, daarmee jaag je je ouders alleen maar in het harnas.
Mijn transitieblog: Fading Gender