Ouders..

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Duckarmy

Re: Ouders..

Bericht door Duckarmy »

Je schrikt me zeker en vast niet af, Zou wel een meisje willen zijn enzo, maar hormonen schrikt me niet af enzo maar wil geen operatie.
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Raisa schreef:
juliejoyce7 schreef:het is zeker verstandig van zowel jou als je ouders om niets te overhaasten.je bent nog jong,je hebt nog tijd.
Dat heb ik van meer mensen gehoord, maar in mijn opinie is dat in dit geval absoluut niet waar.
Juist in de tiener jaren en de eerste paar twintiger jaren maakt het heel veel uit of je nu een paar jaar eerder of later begint met hormonen. Niet dat ik je wil alarmeren, maar bij veel mensen kan op die leeftijd een paar jaar wachten het verschil betekenen tussen er later uitzien als een normale vrouw of als iemand aan wie je duidelijk kunt zien dat die ooit man is geweest.
Das waar,maar een plastisch chirurg kan gelukkig heel veel terug corrigeren... gelukkig maar...
Als ik terug kijk... had ik ook liever begonnen toen ik nog tiener was, maar toen waren mijn ouders nog de baas...
“good enough”
Duckarmy

Bericht door Duckarmy »

Dacht ze zullen het begrepen hebben enzo, NEEN vergeet het maar.
Daarnet in de auto, volgens hun, heb ik vroeger eens op zo'n website terecht gekomen dat opgezocht en da gedaan.
Zei ook ben al jongen geboren en zal altijd een jongen blijven volgens hun.
Ben 'ziek' da da nie normaal is.
Ze zien da ik een bh aanheb, mag zelfs plots niet meer mee in de winkel omda je men bh kan zien.
Dat ik alle vrienden, familie en blablabla toch allemaal zal kwijt geraken, uitgelachen zal worden bekeken worden en nog zulke bullshit.
Jake

Bericht door Jake »

Dat klinkt heel erg als wat mijn ma zei in het begin. Ikzelf was toen gelukkig ook 18+ waardoor ze me niet kon stoppen, want anders had ze dat vast en zeker gedaan. Ikzelf heb toen alsnog de stappen ondernomen en ben naar het umcg gegaan, want ik wist dat ze nog wel van me hield en me niet op straat zou zetten. In feite kun jij dat ook doen en hun commentaar negeren, maar dat is wel riskant en de relatie wordt er zeker niet beter door. Denk je dat je snel op jezelf zult kunnen wonen?
En wat die laatste opmerking betreft, mijn ma heeft ooit exact hetzelfde gezegd, maar het tegenovergestelde is uitgekomen. Zij is de enige die zo slecht heeft gereageerd.
Duckarmy

Bericht door Duckarmy »

Jake schreef:Dat klinkt heel erg als wat mijn ma zei in het begin. Ikzelf was toen gelukkig ook 18+ waardoor ze me niet kon stoppen, want anders had ze dat vast en zeker gedaan. Ikzelf heb toen alsnog de stappen ondernomen en ben naar het umcg gegaan, want ik wist dat ze nog wel van me hield en me niet op straat zou zetten. In feite kun jij dat ook doen en hun commentaar negeren, maar dat is wel riskant en de relatie wordt er zeker niet beter door. Denk je dat je snel op jezelf zult kunnen wonen?
En wat die laatste opmerking betreft, mijn ma heeft ooit exact hetzelfde gezegd, maar het tegenovergestelde is uitgekomen. Zij is de enige die zo slecht heeft gereageerd.
De laatste tijd zou ik inderdaad liever alleen wonen, ook al is het met zo hulp, weet niet juist hoe dat noemt.
Probeer het te negeren, maarja..
Vriendinne helpe me wel erdoor, maar soms ben ik het echt zo beu..
Raisa

Bericht door Raisa »

thegirlinme schreef:een plastisch chirurg kan gelukkig heel veel terug corrigeren... gelukkig maar...
Lang niet alles en je moet maar net toevallig 20.000 euro in een oude sok hebben liggen.
Duckarmy

Bericht door Duckarmy »

Raisa schreef:
thegirlinme schreef:een plastisch chirurg kan gelukkig heel veel terug corrigeren... gelukkig maar...
Lang niet alles en je moet maar net toevallig 20.000 euro in een oude sok hebben liggen.
Heb gehoord dat iemand zei als je 18+ bent en je laat veranderen, dat je stem hetzelfde blijft.
Ik denk niet dat dit zo is.
Duckarmy

Bericht door Duckarmy »

Kreeg vandaag nog via sms van mama: we zullen het proberen begrijpen maar het zal tijd nodig hebben
Duckarmy

Bericht door Duckarmy »

Kleine update.

Voorlopig is alles rustig, ouders zeggen niets meer erover, ga volgende week proberen voor die kleren terug te hebben.

We zien wel hoe het dan verder loopt.
Duckarmy

Bericht door Duckarmy »

Weet niet goed wat ik ermee moet..
Mama vroeg waar ik was, ik belde en zei het en kreeg het antwoord zijde weer achter meiskes kleren gegaan..
Heb gezegd van neen, weet niet goed wat ik moest zeggen..