binders FTM

Make-up, kleding, en zo voort
Figó

Re: binders FTM

Bericht door Figó »

Even een vraag daarover. Wat nou als je gewoon heel veel spieren hebt waardoor het lijkt of je een grotere cupmaat hebt?
Mijn weblog over mijn gedachten en gebeurtenissen:
http://www.gender-idee.nl
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Het is niet alleen op het oog. De arts die je behandelt zal je waarschijnlijk ook zonder shirt willen zien en even 'voelen' ;). Daarbij doen ze het vaak zat, die zullen het verschil tussen spier- en borstweefsel wel weten.
Paul

Bericht door Paul »

@Figo: volgens mij wordt je borstweefsel juist kleiner als je fanatiek traint. Dat zie je ook bij die dames die bodybuilden. Je spieren worden daarentegen dan juist groter, en vallen de boobs niet meer op.
Figó

Bericht door Figó »

Ja dat is wel waar maar je moet niet vergeten dat die vrouwelijke bodybuilders 5 tot 6 dagen per week intensief trainen, hun hele eetpatroon aangepast is naar spieren kweken en ze vaak nog allemaal middeltjes nemen waardoor ze er vaak niet meer zo vrouwelijke uitzien. Ik heb dat wel eens gezien bij Je zal het maar zijn. Die vrouw had geen leven meer door al dat trainen en ze klonk alsof ze al 40 jaar zware shag rookte. Die zat volgens mij gewoon aan de anabolen. Maar zelfs bij haar zag je nog wel borsten. Het zijn echt hardnekkige dingen...
Elijah

Bericht door Elijah »

Ik heb een vraag: heeft iemand ervaring met deze binder http://www.amazon.co.uk/Underworks-Extr ... 64&sr=1-10" target="_blank ?
Het woord 'extreme' schrikt me een beetje af omdat ik geen grote borst heb (A cup), dus misschien is het een beetje teveel van het goede? Maar ik ben het 'binden' met een te strakke sportbh en veel laagjes (plus zo krom lopen dat menig mens denkt dat ik een rugprobleem heb (en dat ben ik ook wel een beetje aan het creëren, denk ik)) zo ontzettend zat. Het werkt ook niet zo goed.

Ik ben in ieder geval blij dat amazon uk ook binders verkoopt, scheelt weer verzendkosten. :)
Kilian

Bericht door Kilian »

die heb ik ook Elijah ik heb cup AA/kleine A en hij zit goed, mijn borsten zijn namelijk vrij hardnekkig weg te werken omdat naar mijn gevoel er weinig verschil is daarom wilde ik een redelijk strakke.
ik ben er iniedergeval heel tevreden :)
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
Elijah

Bericht door Elijah »

Dank je wel, Kilian! Hopelijk kan ik hem eind volgende week bestellen. Kan niet wachten tot ik weer rechtop kan lopen. :)
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Ik zie dat de prijs in pond is aangegeven. Ik zou als ik jou was even narekenen met de dollarprijs via de Underworks site zelfs. Zou best kunnen dat je inclusief verzending goedkoper uitbent dan bij Amazone.

Om verzendkosten/bezorgtijd vanuit Amerika (met Underworks) hoef je je geen zorgen te maken. Ze zijn vaak erg snel ;)
Figó

Bericht door Figó »

Pond is duurder dan de euro idd. Dollars zijn dan weer goedkoper. Het ligt ook aan de verzendkosten. Ik heb laatst schoenen besteld en dat scheelde 15 euro. Die amerikaanse vroeg zoveel verzendkosten dat de engelse goedkoper was, terwijl de pond duurder is :P
Nathan90

Bericht door Nathan90 »

Klopt, maar ik bedoel meer. Ik ben er bijna zeker van dat Underworks goedkoper is. Prijs is vanaf 33pond op Amazone, dit is een euro of 38. Underworks vraagt minder dan 33 dollar, volgens mij dichtbij de 23/24 euro. Verzendkosten van Underworks zijn ook niet veel. Ik heb eens nagerekend, en dat was dat je hetzelfde (of zelfs minder) kwijt bent aan een binder van Underworks inclusief verzendkosten dan dat je er één van Danae bestelt. Zal puur met de oplage te maken hebben, maar toch.