Ik heb momenteel een getypte brief openstaan in Word. Deze zal hoogstwaarschijnlijk de coming-out richting mijn ouders worden.
Na de afgelopen weken heb ik besloten dat ik het gewoon niet zomaar kan, dat is gewoon niet mijn ding. De kans dat ik compleet emotioneel word betekent dat ik al helemaal geen zinnig verhaal meer kan vertellen, laat staan dat ik mij daar dusdanig ongemakkelijk bij voel.. Ik heb de afgelopen maanden meerdere malen aan tafel gezeten en erover gedacht, getwijfelt en de veilige uitweg gekozen. Nee, een brief zal het worden.
Volgende week zijn vriendlief en ik van dinsdag t/m vrijdag op een camping in de buurt. Het idee momenteel is om de brief die dinsdag op de bus te gooien, dat betekent dat deze waarschijnlijk woensdag en anders donderdag bij mijn ouders binnen komt. Ik heb aangegeven dat bellen mag, maar dat er kans is dat ik geen bereik heb.
Ik ben nog een beetje in twijfel of ik bij de 'PS' over het bellen ook nog even wil uitwijden over volgend jaar, het studie/werken probleem en het besluit van komend jaar werken en orienteren op een opleiding. Is dit een idee denken jullie of beter weglaten en later ter sprake brengen?
Juist.. volgende week dus.
Nu moet ik wel..