Hoi aafke, daniele en Mieke,
Hehe, ben weer onder de douche uit... moest natuurlijk ook ffe m'n benen en zo scheren, en m'n haar doen, even wat make up en zo, en voor je het weet ben je weer een uurtje verder...

dan even de nieuwe berichten lezen en dan tjonge, wat is het druk op zondag avond....
Eerlijk gezegd ben ik gewoon een bofkont, want als ik anderen hun verhalen lees en hun lijden aanhoor, dan staat het schaamrood op mijn lippen... want buiten wat self carving heb ik nooit suïcidale acties ondernomen.... hebben wij daardoor niet geleden? Heel mijn leven uitgemaakt voor wijf, mietje, homo, altijd buitenspel gestaan, niet mee kunnen doen met de jongens, maar ondanks dat ik veel vriendinnen heb gehad, niet (nou bijna nooit dan hihi) mee kunnen doen met make-up feestjes, of lekker kleding kunnen shoppen... Een hekel aan jezelf hebben, en met je zelf volledig in de knoop zitten...
Maar in de plaats van voor de trein te springen, heb ik me 500% op werk en scholing gestort, waardoor ik de nodige kansen heb gekregen en heel wat heb kunnen opbouwen... maar ken je de uitspraak, hoge pieken, diepe dalen? Naar Daniele haar relaas te hebben gelezen zij wel denk ik... nou hoe diep kan ik dan wel niet vallen, en hoe vaak denk je dat ik dan emotioneel gevallen ben... Is het oneerlijk dat ik een partner heb die het zo goed opneemt... Is het oneerlijk dat ik een Transsexueel ben die wel 3 bloedmooie eigen kinderen heeft? Is het oneerlijk dat ik mijn bouw en uiterlijk al mee heb? Is het oneerlijk dat ik wat geld achter de hand heb om eventueel het plastische chirurgie traject te kunnen doorlopen voor alle dingen die ik aan mezelf zou willen aanpassen kan aanpassen?
Wat ik eigenlijk wil zeggen is dat je niet jaloers op moet op moet kijken naar diegene die die dingen dingen beter hebben als jij.. je moet dat zien als een streven... Het is gewoon een kwestie van je talenten ontdekken en die uitbuiten...
Ik weet dat er over mij geroddeld word, maar alles wat ik heb, heb ik zelf opgebouwd...
En geloof me, het is zoals dit plaatje aangeeft:
Want aan de buitenkant lijk ik dan wel een kei harde diamant, maar geloof me dat ik heel vaak in een hoekje zit te janken, want ook voor mij geld: als je in het verkeerde lichaam gevangen zit, kan de gevangenis wel van goud zijn... maar je bent en blijft een gedetineerde met een levenslange straf in je eigen lichaam!
Maar nu ik stapje voor stapje aan het uitbreken ben en pas als ik de SRS heb gehad echt pas zal weten wat vrijheid is, ben ik alweer bezig met ook hierin naar kansen te zoeken.
Dan kom ik bij het punt van het aannemen van Transsen, in mijn bedrijf. Ik weet uit ervaring dat wanneer je mensen respecteert voor hoe ze zijn, en ze vertrouwd, dat deze kleine plantjes uitbloeien tot een prachtige rozenstruik...
Dat is ook de reden dat ik graag Transen in mijn bedrijf zou hebben, net zoals ik ook ouderen en kansarme jongeren in mijn bedrijf heb. Terwijl de concurrentie denkt met de naast hun schoenen lopende top managers en ver over betaalde creatievelingen een top bedrijf te hebben, winnen wij pitch na pitch... en staan we momenteel in de lijst van 500 snelst groeiende bedrijven...
Ik hoop dat jullie dit kleine meisje, dat vaak in en hoekje zit te huilen, kunnen begrijpen dat ook dit meisje haar identiteit graag bevestigd met make-up, en mooie kleding en schoenen. Ondanks dat ik leuke broeken draag en niet in jurkjes rond loop (al zal ik die na mijn srs wel regelmatig aanhebben denk ik) en niet op hoge hakken rond loop (al kan ik heeeeel goed op hoge hakken lopen) toch echt vrouw is...
X