Eenzaamheid

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Anon20180501

Re: Eenzaamheid

Bericht door Anon20180501 »

Natuurlijk moet je daar goed over nadenken, Fay. Dat begrijp ik wel.
Ik hoor het wel en onthoud, niets moet.

Als je morgen mee wilt geef ik je wel mijn telefoonnummer en emailadres.

Liefs Daniéla
Fay

Bericht door Fay »

morgen is morgen, kheb mezelf weer uit een dal getrokken, ach het vechten wordt je moe, en ga zometeen op de fiets naar me zus aan de andere kant van de stad, toch weer een stap gezet :)
morgen meer :)

Liefss

Fay
Ted

Bericht door Ted »

hey Fay,
De zomer is vaak rot, als je vertrouwde mensen op vakantie zijn. En de stappen die je gezet hebt afgelopen tijd, kosten ook een bak energie. Bij mij is het dan zo, dat ik weer even terug geworpen word. En me alleen voel, ook al ben ik dat niet in praktische zin.
Toch is het belangrijk denk ik, om kleine dingen te blijven ondernemen. Anders loop je misschien het risico jezelf te isoleren.
Misschien kan je ook eens naar een T-avond komen in Nijmegen. Is best te doen vanaf Eindhoven.
Het begint al om 19.30 uur, juist omdat er veel mensen van buiten Nijmegen komen.
Als je meer wilt weten, kan je me een pb tje sturen. Of kijken op de site van Transgendergroep Nijmegen.
Sterkte!
Fay

Bericht door Fay »

Dankje ja idd, tis maar een saaie tijd ergens, net ff bij me zus in tuin gezeten bijgepraat, ook relaxed

Bij thuiskomst toch weer meteen weg willen, onder de mensen, niet alleen willen zijn, nie fijn gevoel

Ff eten en toch maar weer hort op, ook omdat ik hier geen zon meer heb, wil nie binnen schaduw, of , ben ik ontzettend op de vlucht? ja door niet alleen willen zijn
mm, moet ik eens laten bezinken, alleen zijn is namelijk angst momenteel

bah, naja, nie bah toch wel 12 kom op de fiets gezeten as me, en heel gek er gebeurde helemaal niets , saai hoor dat trans zijn, in je hoofd knettergek en buiten de deur niks aan de hand:) (bijna, toch ietwat gespannen:)

en toch grote stappen realiseer ik me net, ik ga de deur uit,kom op voor mezelf want wil onder de mensen, voorheen bleef ik gewoon binnen, apatisch

Fay
Laatst gewijzigd door Fay op 21 jul 2013, 16:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Anon20180501

Gaat de goeie kant op, Fay.
Fay

Bericht door Fay »

denk ik, ook dankje:)

btw, ik ben aant leven! dat ben ik aant doen, verwondering:)

Fay
Anon20180501

Ik heb eerder gelinkt naar dit, Fay.

Wat hierin wordt uitgelegd is dat wie niet alleen kan zijn zichzelf verdoemt tot eenzaamheid. ik begon er ook mee dat ik door vaak te verhuizen en mensen uit het oog te verliezen geleerd had om alleen te kunnen zijn.
Ik denk dat het ook belangrijk is dat men beseft dat niet alleen gezelschap belangrijk is voor de ontplooiing van jezelf en je leven maar dat je net zo goed in alle rust in je eentje daar vorm aan moet leren te geven. De meest originele ik ben ik alleen als ik in mijn eentje ben, in gezelschap zie je veel aangepast gedrag van mij.

liefs Daniéla
Fay

Bericht door Fay »

Goeie insteek, wie niet alleen kan zijn is verdoemd tot eenzaamheid, iedereen is wel eens alleen,eenzaam ook, moet alleen niet de overhand gaan nemen

In feite is niemand ooit alleen, we zijn allemaal met elkaar verbonden, speelt zich volgens mij voornamelijk af in eigen hoofd, je bent altijd verbonden met alles om je heen, het niet kunnen delen van emoties, dat maakt eenzaam

zonder iemand af en hij is binnen no time depressief, ook gebrek aan affectie speelt een rol

Enfin, tot zover mijn semi filosofisch wetenschappelijke hoofd

Vandaag soort van comfortly numb, desinteresse, geen zin in transigheden en drama, nogmaals besluiten alles overboord te zetten , in hoofd,en toch niet doen

ik zag gisteren een man fietsen in de etalage ruit, vrouwelijke contouren maar dat was het, ok, dat is het dus en dat zal niet erg veel veranderen , iets van berusting en sjagrijnigheid, en acceptatie van dat beeld

tzal allemaal wel vandaag, vind er geen moer aan, ook prima, oppassen voor laksigheid, toch maar ff tutten zometeen

Bizar wat zich er allemaal tegelijkertijd in je hoofd kan afspelen, voel me wel sterk als in, barst maar dit is het dan, ik heb geen enkele zin meer in drama en waar dan ook moeilijk over te doen

Stilte voor de storm,ik ken mezelf

Daniéla, bedankt voor de uitnodiging, maar wordt geen kermis vandaag, rust en stilte nodig, maar misschien en andere keer afspreken lijkt me wel wat

Liefss

Fay
Anon20180501

Hai Fay,

Ik had het min of meer wel verwacht hoor maar is ook helemaal niet erg, je houdt je eigen tempo aan
en laat je niet laten opjagen. Ik kan me ook goed voorstellen dat al die indrukken je teveel kunnen worden.
Doe rustig aan en geniet van het weer. (als het niet te heet is voor je :) )

Liefs Daniéla
Fay

Bericht door Fay »

Hi

doek, er gebeurd al genoeg,en het komt vast wel een keer

gisteren voort eerst 24 7

Van tandarts tot boodschappen tot alles , all day long ME, en stranden op het strand met vriendinnen en nog zwemmen en bbq tot laat in de avond,we zijn het aan het doen, aan het leven:)

Liefss

Fay