Eenzaamheid

"Transgerelateerde" issues in werk, studie, uitgaan, en zo voort
Venka

Re: Eenzaamheid

Bericht door Venka »

Fay,

jij bent een vrouw van weinig woorden en dat siert je en ik ben heel blij voor je dat het goed gaat met je en dat doet mij deugd want ik heb wel eens anders gelezen.Ga zo door......
Fay

Bericht door Fay »

Als het goed gaat, van weinig woorden :)

dankje voor je reactie :)

Inmiddels 24 7 Fay,en ik verlang ineens even naar rust en alleen zijn na 2 heftige dagen full time

Fay
Fay

Bericht door Fay »

Bah,wat een off day

Heb het gevoel dat mijn leven geen enkele zin heeft, waar doe ik het nog voor, het is weer tranen met tuiten, geen lichtpuntjes zien

2 volle dagen Fay, vandaag had ik er helemaal genoeg van, niks gedaan uiterlijk , gewoon kloffie, knokken vechten, zo graag normaal leven willen als ieder ander en het momenteel niet voor elkaar krijgen (jaja ik zie het patroon)

Dagje strand is leuk, hoef je niks, de day after, opstaan, leegte, veel te weinig omhanden en geen energie om iets om handen te hebben, of nee, niet weten wat te doen, niets lijkt dit klotegevoel weg te kunnen nemen, maar weer accepteren, voor de zoveelste keer beseffen ohja, ik zit klote in mun vel, tis nog lang nie gedaan, en ja eenzaamheid,weer, want wie snapt dit proces nou?

Bah

Fay- toch maar weet tutten, Fay tevoorschijn toveren, ja kannie anders, alleen dat geeft een goed gevoel

Klein lichtpuntje, kaartje gekregen van oom en tante, hart onder riem
Anon20180501

Bericht door Anon20180501 »

(jaja ik zie het patroon)
:)

Weet je wat me helemaal te gek lijkt? Opstaan, blind iets uit de kast kunnen trekken, wassen, haren kammen of losschudden, meer niet en zo de deur uit kunnen zonder op te vallen.
Dat kan ik wel, 1.5 dag voor mijn baardschaduw zichtbaar wordt maar het zou het toppunt van heerlijkheid zijn als ik helemaal nergens meer op hoefde te letten.
Tot die tijd is het echt balen soms.

Liefs Daniéla
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Daniéla schreef: Weet je wat me helemaal te gek lijkt? Opstaan, blind iets uit de kast kunnen trekken, wassen, haren kammen of losschudden, meer niet en zo de deur uit kunnen zonder op te vallen.
Dat kan ik wel, 1.5 dag voor mijn baardschaduw zichtbaar wordt maar het zou het toppunt van heerlijkheid zijn als ik helemaal nergens meer op hoefde te letten.
Tot die tijd is het echt balen soms.

Liefs Daniéla

Ja en dan buiten er achterkomen dat je dat half doorschijnend nachthemd hebt aangetrokken zeker..... :oops:

Nope, voor mij is het elke dag weer een drama voor de kast... kost me uren!!!
“good enough”
Fay

Bericht door Fay »

....

Heel negatief bericht geschreven ellende dit ellende dat

die is aanwezig, voortdurend,heb bericht weggehaalt

terug naar basis, eten, slapen, genoeg vitamines, ga me zometeen 12 potten extra vitaminen halen , b6 b9 b12 zijn bevorderend voor serotonienaanmaak en daarmee wat vrolijkheid, hopen we

Fay
Laatst gewijzigd door Fay op 24 jul 2013, 16:34, 2 keer totaal gewijzigd.
Anon20180501

Doorschijnende 'kleding' hangen we apart, Melany... :)

In mijn kasten hangt al 11 jaar alleen maar dameskleding en toch heb ook ik nooit iets om aan te trekken.
Al combinerend zonder dat het vloekt verlies ik de meeste tijd (en goede zin) voor de passpiegel.

En waarom? Omdat ik het idee heb dat ik nog niet zover ben dat ik alles zo maar kan aantrekken, dat alles me zal staan.
Een kleine onzekerheid die bij mij pas zal verdwijnen als het epileren helemaal klaar is en ik de srs achter de rug heb.

Liefs Daniéla
Anon20180501

Een goed plan, Fay.

Je wisselende stemmingen kunnen inderdaad een voorbode zijn van een aanstaande depressie.
Als je er vroeg genoeg bij bent kan je dit proces misschien nog stoppen dmv gesprekken en voorkom
je zo dat je die ellendige antidepressiva moet gaan slikken.

Veel sterkte de komende dagen.

Liefs Daniéla

edit; je heb een gedeelte van je post verwijderd zie ik maar ik neem aan dat die afspraak met je huisarts nog staat...??
Freetouch

Bericht door Freetouch »

Daniéla schreef:....
Een kleine onzekerheid die bij mij pas zal verdwijnen als het epileren helemaal klaar is en ik de srs achter de rug heb.

Liefs Daniéla
Nou van al mijn vriendinnen hoor ik hetzelfde... (vrouwen kwaaltje denk ik)
dus ik vrees dat je hoop dat dat na het epileren en de SRS dit drama verdwijnt, ijdele hoop is. :?
“good enough”
Fay

Bericht door Fay »

Dankje, afspraak huisarts staat idd, net berg vitamines gehaald en dat zou dan wellicht ook ietwat kunnen helpen

Zo terugkijkend op afgelopen periode vindt ik het verstandig hulp in te schakelen her en der, dit is teveel van het verkeerde, teveel wisselingen, teveel euforie en diepe dalen en weinig ertussenin

antidepressiva is wel het laatste wat ik wil gaan slikken iig

Liefs

Fay