Dus, ik was van plan om deze maand mijn kledingkast helemaal om te gooien, want van dameskleding heb ik maar 2 skinny broeken, 2 vesten en 1 T-Shirt, maar dat gaat niet door, ik kreeg vandaag politie voor de deur met de deurwaarder van DUO, dus hier is het verhaal.
In februari dit jaar kon DUO zogenaamd geen lesgeld innen, bullshit is wel gebeurt en daar heb ik bewijs van de bank, maar volgens DUO hebben hun gelijk, ik weigerde dat te betalen.
In april sturen ze een brief met waarschuwing, na veel bellen en zelf gaan naar hun kantoor, toch maar betaald, wel 3 dagen te laat want ik kreeg mijn loon op 11 april.
Ik dacht dat ik er vanaf was, niet dus vorige week en de week daarvoor kreeg ik een deurwaarder brief van hun, nummer 1 a 730 euro, en nummer 2 a 780 euro (met rente), ik werd razend maar uiteindelijk belde ik de deurwaarder (na 4 dagen proberen) en kreeg een deal, binnen 2 maanden mag ik het afbetalen.
Die persoon die dat zei heeft gelogen dus, vandaag politie met de deurwaarder voor de deur, ik leg het verhaal uit ect ect, hun weten zogenaamd van niks.
Dus ik liet aan hun zien dat het betaald is, daarom gingen ze weg, meteen naar DUO gegaan in Amsterdam, PERSOONLIJK met stapeltje papieren.
Dus, inderdaad de bankafschrift zegt dat het betaalt is maar hun systeem zegt van niet dus hebben hun gelijk en moet ik nu, 1580 euro in 3 maanden betalen.
Binnen 3 jaar is dat de 3de keer dat ze mij zo'n grap flikken, maar dit is veruit de duurste en iedere keer weer kunnen ze zogenaamd 1x geen geld incasseren en sturen ze brieven die nooit aankomen, op de deurwaarder brieven na en tja hun systeem heeft gelijk natuurlijk.
In totaal hebben zij mij aan hun stomme systeem al kleine 2900 euro gekost, natuurlijk mag ik de studiefinanciering apart van dat ook nog eens betalen...
Daarnaast, wij waren 3 dagen slapen bij de familie van de vriend van mijn ma, maar ik moest van mijn ma dus een jongen spelen (en dat terwijl ik pas begin om te switchen).
Geen probleem, ik ga het nog niet aan hun uitleggen maar ik zat nu wel 3 dagen ongeschoren
Conclusie, dit is een hele slechte vakantie.