Hoi, en dankje
Ben mijzelf helemaal kwijt, ben mijzelf aan het terugvinden, keihard knokken
Vooral te maken met 'de vriendin', elkaar leren kennen op moment dat we elkaar keihard nodig hadden, het gaat inmiddels met haar prima, ik blijf uiteengevallen achter, zo voelt het, niet helemaal waar, ze heeft me ontzettend gesteund, maar ook uit goede bedoelingen, veel van mijn leven overgenomen, sterker in schoenen dan ik, ik heb het allemaal laten gebeuren, want zat aan de grond
Ver over grenzen laten gaan, mijn fout
Ik denk, belachelijk, ik aan de oxazepam omdat zij zo ontzettend mijn leven is binnengewandeld en me niet meer met rust liet?
Niet fair, ze was er voor mij op elke moment dat ik haar nodig had, het niet meer zag zitten, ik was er voor haar, veel te veel, had daar helemaal geen ruimte voor
Nu, pas op plaats, afstand nemen, van haar, het moet, alleen zonder haar vindt ik mezelf terug, kans bestaat dat ik haar nooit meer zie, zo heftig het was, zo innerlijk verbonden, zo hard werken om haar nu los te laten, maar het moet, voor mij
Zij , gaf mij alles wat ik mijn hele leven gemist leek te hebben, onvoorwaardelijke liefde, steun, hulp, zij liet me zien wat het is om jezelf te zijn, hoe sterk dat is, ik zag in haar alles wat ik niet was, pijnlijk
Nooit meegemaakt dat iemand zo ontzettend je hart binnenkomt dat je jezelf kompleet verliest, gooi daar wat hormonen bij en klaar, weg ben je
Loslaten, doet pijn,maar moet, en ik kan en wil haar niets kwalijk nemen,ze heeft niets verkeerd gedaan, ik leg het bij mij, lessen, leren, ik heb het allemaal maar laten gebeuren, haar mijn leven over laten nemen
Zij is iemand die ontzettend goed voor zichzelf kan zorgen is gebleken, komt prima op voor haar behoeftes,waar was ik? ik kon dat totaal niet toen we elkaar leerden kennen, maar, aandacht en onvoorwaardelijke liefde is fijn, zeker als je het nooit hebt ervaren en gehad in die vorm, meer meer
Pijnlijk, ik zit er deels verloren bij, moet mijzelf zien terug te vinden, of misschien wel, zien te vinden
Lessen, haar spiegel,zorg goed voor jezelf, hou van jezelf, kom voor jezelf op, geef grenzen aan, ben jezelf,zoveel mogelijk, dan heb je niets te verliezen
Ben nu keihard voor mezelf,weiger oxazepam te nemen, moet zonder, IK bepaal, en niemand anders, keihard knokken, wil helder blijven
Zien hoe de dag verloopt, ik heb vandaag nog 1 ding af te handelen wat met mijn oude leven te maken heeft, ff verstand op nul, afhandelen, mannenmodus, nog 1 keer opbrengen, afstrepen, ruimte creëren,vinden, voor mij
Grootste angst , dat ik acuut voor de bijl ga als ze belt en vraagt of ze langs mag komen
Fay, bedankt iedereen tot zover, voor de steun
Eenzaamheid
-
Fay
-
Anon20180501
Re: Eenzaamheid
Hai Fay,
Als een helpende hand gaat knellen mag je gerust vragen om wat meer lucht voor jezelf. Ik denk eerlijk gezegd dat het ook wel goed voor jou is dat iemand je af en toe
'voorgaat', maast je staat of in je rug dekt maar wel op zo'n manier dat jij altijd zelf de regie over je leven blijft houden/voeren en je zelf ook af en toe het initiatief neemt om leuke en minder leuke dingen te ondernemen, samen of alleen.
Als ik je zo hoor vertellen over je vriendin zal ze er volgens mij helemaal geen problemen mee hebben, toejuichen zelfs, als je wat vaker onafhankelijk van haar je leven/dagen wilt invullen. Wijs haar goede bedoelde hulp niet resoluut van de hand maar probeer het lijntje met haar open te houden, desnoods als noodlijn.
Maar niets moet, jij beslist.
Liefs Daniéla
O ja, succes met dat laatste klusje. Verstand op nul, vanavond ben je er helemaal van af.
Als een helpende hand gaat knellen mag je gerust vragen om wat meer lucht voor jezelf. Ik denk eerlijk gezegd dat het ook wel goed voor jou is dat iemand je af en toe
'voorgaat', maast je staat of in je rug dekt maar wel op zo'n manier dat jij altijd zelf de regie over je leven blijft houden/voeren en je zelf ook af en toe het initiatief neemt om leuke en minder leuke dingen te ondernemen, samen of alleen.
Als ik je zo hoor vertellen over je vriendin zal ze er volgens mij helemaal geen problemen mee hebben, toejuichen zelfs, als je wat vaker onafhankelijk van haar je leven/dagen wilt invullen. Wijs haar goede bedoelde hulp niet resoluut van de hand maar probeer het lijntje met haar open te houden, desnoods als noodlijn.
Maar niets moet, jij beslist.
Liefs Daniéla
O ja, succes met dat laatste klusje. Verstand op nul, vanavond ben je er helemaal van af.
-
Fay
Hoi
Ze triggerd teveel, continu, alles doet pijn bij wat zij momenteel verteld, doet, onderneemt, versterkt nog eens het gevoel, ik zit in lappenmand,aan de grond, jij bent vrolijk, krachtig, vol int leven, alles wat ik wil en niet heb ,voel, kan daar momenteel niet meer tegen
zojuist verstand op nul, verbazingwekkend dat ik dat nog kun, niet voelen, even lucht, gewoon doen, en ondertussen langzaam inzakkan,, dit wil ik niet, dit heb ik jaren gedaan, gevoel uitschakelen, maar klus geklaard
Tegelijkertijd zijn de gevoelens van nu veel te heftig,te pijnlijk, schipperen tussen hoofd en gevoel, continu
Maak me nu zorgen, veel spanning op borst, ga huisarst bellen,kan maar niet ontspannen, oxa uiteraard weer genomen, sjonge wat een gevecht nog, wil controle blijven houden over gevoelens, oxa maakt dat dat niet meer lukt, nog meer spanning
Ik besef dat ik nu in deze toestand geen radicale beslissingen moet nemen, kan ik ook niet, vertrouw geen enkel gevoel momenteel, ik weet ff niet meer wat goed voor me is
tot later
Fay
Ze triggerd teveel, continu, alles doet pijn bij wat zij momenteel verteld, doet, onderneemt, versterkt nog eens het gevoel, ik zit in lappenmand,aan de grond, jij bent vrolijk, krachtig, vol int leven, alles wat ik wil en niet heb ,voel, kan daar momenteel niet meer tegen
zojuist verstand op nul, verbazingwekkend dat ik dat nog kun, niet voelen, even lucht, gewoon doen, en ondertussen langzaam inzakkan,, dit wil ik niet, dit heb ik jaren gedaan, gevoel uitschakelen, maar klus geklaard
Tegelijkertijd zijn de gevoelens van nu veel te heftig,te pijnlijk, schipperen tussen hoofd en gevoel, continu
Maak me nu zorgen, veel spanning op borst, ga huisarst bellen,kan maar niet ontspannen, oxa uiteraard weer genomen, sjonge wat een gevecht nog, wil controle blijven houden over gevoelens, oxa maakt dat dat niet meer lukt, nog meer spanning
Ik besef dat ik nu in deze toestand geen radicale beslissingen moet nemen, kan ik ook niet, vertrouw geen enkel gevoel momenteel, ik weet ff niet meer wat goed voor me is
tot later
Fay
-
Fay
Lieve mensen
Aangezien positieve dagen ook belicht en gedeeld mogen worden, het gaat een stuk beter, hoe dat komt?rust, een doodnormale dag zonder drama, inzinkingen, huilbuien, gewoon omdat ik mijn ding deed, en, belangrijk, inzicht heb verkregen in de relatie met 'de vriendin' , die me vanaf het begin heeft overstelpt met ladingen onvoorwaardelijke liefde waar ik totaal geen raad mee wist, alarmbellen die afgingen , want ik vertrouwde het niets, kan natuurlijk niet zomaar, onvoorwaardelijke liefde, voor mij?
Moest iets achter zitten,kwam er maar niet achter wat , zat niks achter, is er gewoon
Totaal nieuw voor mij , alarmbellen waren oud, ver verleden, loslaten , hoef nie meer,die argwaan, het gevoel en de liefde mag er zijn, ontvang en geniet, weer een les geleerd
Fay - wordt steeds softer
Aangezien positieve dagen ook belicht en gedeeld mogen worden, het gaat een stuk beter, hoe dat komt?rust, een doodnormale dag zonder drama, inzinkingen, huilbuien, gewoon omdat ik mijn ding deed, en, belangrijk, inzicht heb verkregen in de relatie met 'de vriendin' , die me vanaf het begin heeft overstelpt met ladingen onvoorwaardelijke liefde waar ik totaal geen raad mee wist, alarmbellen die afgingen , want ik vertrouwde het niets, kan natuurlijk niet zomaar, onvoorwaardelijke liefde, voor mij?
Moest iets achter zitten,kwam er maar niet achter wat , zat niks achter, is er gewoon
Totaal nieuw voor mij , alarmbellen waren oud, ver verleden, loslaten , hoef nie meer,die argwaan, het gevoel en de liefde mag er zijn, ontvang en geniet, weer een les geleerd
Fay - wordt steeds softer
-
Eva
- Beheerder
- Voornaamwoorden: zij/haar
-
Anon20180501
(Het ziet er naar uit dat het gelukt is om het virus te verwijderen Eva, maar morgenvroeg weten we het zeker.)
Fijn om te horen, Fay. Kunnen we misschien een keer met zijn drieën gaan stappen bij de Queens Pub.
liefs Daniéla
Fijn om te horen, Fay. Kunnen we misschien een keer met zijn drieën gaan stappen bij de Queens Pub.
liefs Daniéla
-
Fay
Die hou ik je wederom te goed, staat tegenwoordig een terras buiten zelfs, mooi met dit weer 
Liefss
Fay
Liefss
Fay
-
Ilse
hoi Fay,Fay schreef: Aangezien positieve dagen ook belicht en gedeeld mogen worden, het gaat een stuk beter,
hartstikke mooi en dit had je nu echt wel nodig, niet meer loslaten hè
groetjes mieke
Groetjes,
Ilse
Ilse
-
Fay
Of juist wel, willen vasthouden is juist spanning, let go let go, alles is goed:)
Liefs
Fay
Liefs
Fay
-
Ilse
daar zit wat in wat je zegt ja, maar houdt dat goede gevoel nu eerst maar eens een weekie dichtbij je in de buurtFay schreef:Of juist wel, willen vasthouden is juist spanning, let go let go, alles is goed:)
groetjes mieke
Groetjes,
Ilse
Ilse