Castlefest
-
mick1984
Re: Castlefest
ik ga der mischien op de zondag der heen
-
Gabriël
Ik ben nog steeds van plan om zaterdag te gaan en heb nog steeds geen idee wat ik zal aandoen. 
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
-
Venka
Is dat zo bijzonder dan,het is toch ook niet speciaal bedoeld voor transgenders of heb ik het mis.Irene_de_Vreede schreef:Ik was er van donderdag tot maandag, heb relatief weinig transgenders gezien.
-
Nathan90
Ik ben ook weer een beetje bijgekomen zo onderhand.
Heb zelf ook niet bewust veel transgenders gespot. Al moet ik toegeven dat het de helft van de tijd dusdanig druk was dat ik ook niet specifieke personen zag maar gewoon mensen, lichamen.
@Aafke, het is zeker niet speciaal voor transgenders. Maar het is doorgaans wel een plek waar deze 'veilig' in het gewenste geslacht kunnen kleden en gedragen dus je ziet er vaak toch wel een paar lopen. Al weet je nooit geheel zeker of het daadwerkelijk transgender is of dat het 'in kostuum' is.
Heb zelf ook niet bewust veel transgenders gespot. Al moet ik toegeven dat het de helft van de tijd dusdanig druk was dat ik ook niet specifieke personen zag maar gewoon mensen, lichamen.
@Aafke, het is zeker niet speciaal voor transgenders. Maar het is doorgaans wel een plek waar deze 'veilig' in het gewenste geslacht kunnen kleden en gedragen dus je ziet er vaak toch wel een paar lopen. Al weet je nooit geheel zeker of het daadwerkelijk transgender is of dat het 'in kostuum' is.
-
Venka
Een soort maskerade dan of zo want ik kan mij er helemaal niks bijdenken,dus voor transgenders een soort T&T bijeenkomst zonder dat het voor T&T is bedoeld.Nathan90 schreef:
-
Irene_de_Vreede
- Moderator
- Voornaamwoorden: Zij/haar
-
Nathan90
In het eerste bericht staat een link naar een filmpje met sfeerimpressie.
Het evenement heeft nul te maken met transgenders. Maar zoals elke laag van de maatschappij komen we er in voor.
De reden dat het een topic op dit forum heeft is omdat men aangaf wat info en een herinnering te willen.
Het evenement heeft nul te maken met transgenders. Maar zoals elke laag van de maatschappij komen we er in voor.
De reden dat het een topic op dit forum heeft is omdat men aangaf wat info en een herinnering te willen.
-
Freetouch
Oh wat een leuk initiatief!
Daar wil ik volgend jaar ook zeker naar toe!
X
Daar wil ik volgend jaar ook zeker naar toe!
X
“good enough”
-
Gabriël
Ik was er zaterdag dus. Maar heb niet rondgekeken bij elk persoon van "is het nu een bioman, biovrouw of transgender?".
Volgend jaar weer in ieder geval, en dan vieren ze ook hun 10-jarige bestaan!
Volgend jaar weer in ieder geval, en dan vieren ze ook hun 10-jarige bestaan!