Ik weet dat het off-topic is maar toch wil ik het even uitleggen wat ik ermee bedoelde.jessica schreef:sorry hoor Veronica... maar dit is echt off topic. Het gaat hier over de omstandigheid in Turkije en niet om een gevoel dat jij krijgt in Nl.. vindt het zelfs enigzins diacriminerend overkomen.. en dat terwijl er genoeg Turken in Nl zijn die hier een positieve bijdrage aan de samenleving bijdeagen.
Vroeger vond ik iedereen gelijk die mij ook gelijk vond en zo behandelde, maar in de laatste 5 jaar heb ik veel slechte dingen meegemaakt en het was helaas toch wel de turkse gemeenschap die wat ermee te maken had, van discriminatie dat ik een Oost-Europeaan ben en dus minder (ik zie daar geen link in), mishandeling ( mij in elkaar slaan omdat ik dus iets deed wat hun niet beviel) tot zelfs ergere dingen dan dat.
Ik heb zelf paar turkse vrienden dat wel, maar zelfs hun geven toe dat de meerderheid zo en zo is en niet anders.
Dus in mijn ogen ligt er gewoon een link tussen, ze gedragen zich in hun eigen land zo, en dat doen ze ook hier zonder zich aan te passen, en dat geldt voor de meeste dan.
Ik wilde niemand mee beledigen, het was eigenlijk een fout uitgelegde mening.